Inovativní vzdělávání
a poradenství

Jak úspěšně jednat s lidmi - lepší sebepoznání a poznání druhých


Každý manažer potřebuje ve své práci jednat s mnoha lidmi. Přesto má někdy pocit, že to není jeho silná stránka. Proč se nám s někým jedná dobře a s někým ne? Proč vznikají složité situace a komplikované vztahy? Do jaké míry je příčina v nás a jak naopak jednat s některými problémovými typy lidí? To vše je obsahem kurzu "Jak úspěšně jednat s lidmi - lepší sebepoznání a poznání druhých". Dozvíte se mnohé o sobě, o tom, jak Vás vidí druzí i jak tyto informace využít.

  • Absolvent bude připraven identifikovat silné a slabé stránky své osobnosti a pracovat s nimi. Zlepší svůj image a schopnost vytvářet dobrý dojem. Naučí se lépe navazovat kontakty s lidmi a pozitivně na ně působit. Bude vytvářet a rozvíjet dobré vztahy uvnitř svého týmu i mimo něj a pozitivně vést svá jednání.

Manažerům, kteří chtějí lépe poznat sebe sama a naučit se efektivně jednat s různými typy lidí v různých situacích, najít své silné a zlepšit své slabé stránky v této oblasti. Tento kurz považujeme za základní vstup do manažerského vzdělávání v oblasti osobního rozvoje.

Osobnost člověka a mezilidské vztahy

Působení na druhé lidi a první dojem

  • osobní image, první dojem,
  • chyby v posuzování druhých lidí,
  • vybrané poznatky z psychologie osobnosti.

Testy a cvičení zaměřené na sebepoznání a poznání druhých

  • typy temperamentu a umění přizpůsobit jim své jednání,
  • autodiagnostika,
  • typologie.

Sebevědomí, sebeúcta a naše hodnoty

  • možnosti posilování sebevědomí a sebeúcty,
  • analýza životních hodnot a postojů.

Jak vytvářet a rozvíjet dobré vztahy

  • jednání s lidmi,
  • pozitivní myšlení a komunikace,
  • využití znalosti kolegů k zefektivnění pracovního výkonu.

Nácvik zvládání obtížných situací dle požadavků a potřeb účastníků

Interaktivní výklad s diskuzí, autodiagnostické testy, trénink ve dvojicích s pozorovatelem, workshop, cvičení, modelové situace, skupinová práce, individuální zpětná vazba lektora.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Barbora J., Siemens s.r.o.

Školení bylo velmi fajn, nad mnoha věcmi jsem se osobně zamyslela a uvědomila jsem si je. Paní lektorka byla super!

Lucie M., Mobis Automotive System Czech s.r.o.

Kurz splnil mé očekávání, paní lektorka byla příjemná a věcná. Velká spokojenost.

Kateřina Š., Siemens s.r.o.

Skvělá lektorka, skvělé praktické ukázky!

Nikola Š., Siemens s.r.o.

Odnáším si spoustu přínosných informací a odcházím s pozitivním pocitem. Paní lektorka příjemná s lidským přednesem.

Alena F., Siemens s.r.o.

Moc děkuji, otevřelo mi to oči. Získala jsem rozhled a odpovědi. Paní lektorka uváděla příklady z praxe + napasování na naše požadavky. Celkově super, kurz doporučím dále v práci.

Vojtěch S., Rodenstock ČR s.r.o.

Děkuji za přínosný kurz, který mi pomohl pochopit sebe sama a pohled na druhé. Získané informace mi pomohou v pracovním, ale i soukromém životě. Kurz byl pro mě poutavý a cením si zejména praktických rad.

Zdeňka S.

Paní lektorka je skvělá, oceňuji lehkost a nenásilnost předávání zkušeností a příkladů z praxe. Také schopnost reagovat na dotazy, ale i se vrátit k danému tématu. Závěrečný akční plán je super příležitost svůj rozvojový plán napsat a mít ho před očima včetně jednotlivých bodů. Děkuji za fajn společný čas!

Hana B., Ústav mezinárodních vztahů, v.v.i.

Nevím, jestli to bylo záměrem, ale přišlo mi, že došlo k určité aplikaci techniky pro zlepšení komunikace na celou naši skupinu. Líbilo se mi sledovat jak se postupně ostatním otevíráme. Měla jsem zjistit dřív, že existují takové kvalitní kurzy. Pomohlo mi to uvědomit si určité zásadní nedostatky mého vedení týmu a přístupu s sobě samému. Děkuji.

Lukáš Z., TDK Electronnics s.r.o.

Děkuji vám za organizaci kurzu Jak úspěšně jednat s lidmi. Byl to pro mne moc příjemně strávený čas s příjemnou skupinou lidí - odnáším si mnoho praktických zkušeností.

Jaroslava V., Ministerstvo pro místní rozvoj ČR

Na kurzu nejsem poprvé - i již naučené věci je dobré opakovat a vidět, že člověk postupuje správně a lépe vnímá okolí i sebe sama. Je nutné se stále učit a pracovat na sobě - pozitivní přístup lektorky k tomuto přispívá a dělá dobře.

Martina T., GESTAMP LOUNY s.r.o.

Skvělý, svižný kurz. Lektorka udávala příklady ze života a poukazovala na to, jak řešit situace různě.

Lukáš F., Kermi s.r.o.

Lektorka je opravdový specialista v daném oboru, uvádí příklady z praktického života

Petr B., Kermi s.r.o.

Celkově jsem byl s kurzem spokojen, program byl hodně nabitý. Lektorka vše vysvětlovala na příkladech ze života a dokázala zjednodušit odbornou látku pro neodborníky.

Ivana S., Arens Oberflächenfullservice s.r.o.

Kurz se mi velmi líbil. Děkuji!

Jaroslav D., T-Mobile Czech Republic a.s.

Příjemný kurz, který nadmíru splnil mé očekávání - doporučím! 1*

Jindra S., TRCZ s.r.o.

Paní lektorka má spoustu zkušeností, které umí lidsky podat. Kurz byl příjemně stráveným časem, při kterém jsem se dozvěděla spoustu zajímavých informací.

Tereza M., UNIPETROL RPA, s.r.o.

Jedno z nejlepších školení, na kterých jsem byla. Absolutně splnilo mé očekávání, výklad byl zajímavý a ohromně mě upoutal.

Radek J., GridServices, s.r.o.

Kurz splnil mé očekávání. Jsem velmi spokojen - byla tady výborná atmosféra, příjemná komunikace a možnost dotazů.

Andrej L., Schneider Electric, a.s.

Vše pro mě bylo přínosem, lektorka udržela moji pozornost celé tři dny. Cítil jsem se tu dobře.

Jakub K., AUFEER TRANSPORTATION, s.r.o.

Školení bylo velice aktivní a dynamické. Za mne za 1!





Upozornění


Omlouváme se, ale všechny termíny konání tohoto kurzu již pravděpodobně proběhly.

V současné době není vypsán žádný další termín.

V případě zájmu o realizaci tohoto tématu prosím kontaktujte naše Zákaznické centrum na tel.: +420 601 058 753 nebo nám napište.

Nalezneme s Vámi řešení.

Děkujeme.

Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené