Manažer kurzu Miluše Martinovská 604 231 937
Kategorie Řízení lidských zdrojů
Mít ve firmě kvalitního personalistu, který své znalosti a dovednosti dokáže využít v podmínkách organizace a její firemní kultury, je klíčem pro její úspěšné fungování a podnikání. Může do značné míry ovlivnit chod organizace, proto je jeho působení v organizaci klíčové, ovšem za předpokladu, že je rovnocenným partnerem vedením společnosti a jeho pozice není redukována na pouhou úřednickou evidenci. Personalista zde může po boku managementu spolupůsobit v roli zprostředkovatele změn, zpráv, opatření, přičemž skutečná náplň jeho role se může značně lišit vzhledem k velikosti organizace, typu a způsobu řízení organizace, firemní kultury, podílu zaměstnanců na vedení organizace.
Program je určen především začínajícím HR manažerům, personalistům a všem pracovníkům personálního oddělení, kteří se potřebují zorientovat v oblasti řízení lidských zdrojů, seznámit se se základními personálními procesy, jejich provázanosti a významu pro řízení lidských zdrojů ve firmě.
Personalista stratég, tvůrce hodnot a strážce firemní kultury
Popisy pracovních míst, kompetenční model
Expert na vyhledávání kandidátů a vedení výběrového rozhovoru
Moderní metody řízení pracovního výkonu aneb hodnocení jednoduše
Systém odměňování a benefitů v praxi
Systematické vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
Pracovní právo pro personalisty
BONUS: ONLINE 2 hodiny individuálního koučování
Pozn.: Po dohodě lze absolvovat pouze vybraná témata.
Interaktivní výklad s diskuzí, testy, hraní rolí, modelové situace, videotrénink.