HR marketing (nejen) na sociálních sítích

Manažer kurzu Miluše Martinovská    226 006 314


Digitální komunikace je dnes nedílnou součástí každodenního fungování velké části populace. Významnou část našeho "online života" věnujeme pak především sociálním sítím. Firmy a značky již dlouhodobě v tomto prostředí investují do oslovení své cílové skupiny, ať už se snaží prodat, budovat image nebo vytvořit pohodlnější přístup k zákaznické podpoře a tím i zákaznické zkušenosti. Spousta uživatelů se naučila digitální prostředí využívat pro osobní branding a v době vyšší nabídky práce se tak prosadit na vysněná místa. Nyní je čas, aby se v době vyšší poptávky po pracovních silách naučily firmy budovat Employer Brand - atraktivní značku, která bude vyčnívat mezi konkurencí.
  • Poskytnout účastníkům komplexní přehled o digitální komunikaci s důrazem na sociální sítě a jejím využití pro nábor zaměstnanců i tvorbu značky zaměstnavatele.
  • Ukázat možnosti využití digitální komunikace nejen směrem ven, ale i dovnitř firmy.

HR manažerům, personalistům, PR pracovníkům a expertům/specialistům na marketingovou komunikaci a reklamu. Všem, kdo mají zájem o ucelené vzdělání v oblasti komunikace, prezentace image společnosti v oblasti HR, PR a řízení lidských zdrojů. Kurz je dále vhodný pro všechny, kdo chtějí získat přehled o nových přístupech v marketingové komunikaci a prezentaci HR práce na sociálních sítích.

Uživatelé

  • na jakých sítích se pohybují,
  • co a proč tam dělají.

Inzerenti

  • co jsou základní principy online inzerce,
  • jaké jsou možnosti,
  • kdo to už dělá dobře.

Nabíráme

  • jak na oslovování konkrétních uživatelů,
  • kde najít doplnění informací o potenciálním zaměstnanci.

Budujeme značku

  • co je dlouhodobá HR komunikace,
  • proč budovat související infrastrukturu,
  • jak na stanovování a měření cílů.

Držíme si zaměstnance

  • jak pracovat se stávajícími zaměstnanci,
  • co jim dovolit a co zakázat,
  • v čem je naopak podpořit.

Celým školením se bude prolínat využití Facebooku, LinkedInu, Twitteru a dalších sociálních sítí

Interaktivní výklad s praktickými příklady z praxe a konkrétními postupy - řešení konkrétních business case.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-13.30 hod.
  • 31. 10. 2019, Praha, školí Tomáš Šebesta

Digitální komunikace je dnes nedílnou součástí každodenního fungování velké části populace. Významnou část našeho "online života" věnujeme pak především sociálním sítím. Firmy a značky již dlouhodobě v tomto prostředí investují do oslovení své cílové skupiny, ať už se snaží prodat, budovat image nebo vytvořit pohodlnější přístup k zákaznické podpoře a tím i zákaznické zkušenosti. Spousta uživatelů se naučila digitální prostředí využívat pro osobní branding a v době vyšší nabídky práce se tak prosadit na vysněná místa. Nyní je čas, aby se v době vyšší poptávky po pracovních silách naučily firmy budovat Employer Brand - atraktivní značku, která bude vyčnívat mezi konkurencí.

  • Poskytnout účastníkům komplexní přehled o digitální komunikaci s důrazem na sociální sítě a jejím využití pro nábor zaměstnanců i tvorbu značky zaměstnavatele.
  • Ukázat možnosti využití digitální komunikace nejen směrem ven, ale i dovnitř firmy.

HR manažerům, personalistům, PR pracovníkům a expertům/specialistům na marketingovou komunikaci a reklamu. Všem, kdo mají zájem o ucelené vzdělání v oblasti komunikace, prezentace image společnosti v oblasti HR, PR a řízení lidských zdrojů. Kurz je dále vhodný pro všechny, kdo chtějí získat přehled o nových přístupech v marketingové komunikaci a prezentaci HR práce na sociálních sítích.

Uživatelé

  • na jakých sítích se pohybují,
  • co a proč tam dělají.

Inzerenti

  • co jsou základní principy online inzerce,
  • jaké jsou možnosti,
  • kdo to už dělá dobře.

Nabíráme

  • jak na oslovování konkrétních uživatelů,
  • kde najít doplnění informací o potenciálním zaměstnanci.

Budujeme značku

  • co je dlouhodobá HR komunikace,
  • proč budovat související infrastrukturu,
  • jak na stanovování a měření cílů.

Držíme si zaměstnance

  • jak pracovat se stávajícími zaměstnanci,
  • co jim dovolit a co zakázat,
  • v čem je naopak podpořit.

Celým školením se bude prolínat využití Facebooku, LinkedInu, Twitteru a dalších sociálních sítí

Interaktivní výklad s praktickými příklady z praxe a konkrétními postupy - řešení konkrétních business case.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-13.30 hod.




Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:29.11.2019-29.11.2019
Kat. číslo:190565
Cena bez DPH:3800.00
Cena s DPH:4598.00
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:19.03.2020-19.03.2020
Kat. číslo:100550
Cena bez DPH:3800.00
Cena s DPH:4598.00
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:17.06.2020-17.06.2020
Kat. číslo:100551
Cena bez DPH:3800.00
Cena s DPH:4598.00
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:21.10.2020-21.10.2020
Kat. číslo:100552
Cena bez DPH:3800.00
Cena s DPH:4598.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené