Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


HR marketing (nejen) na sociálních sítích

Digitální komunikace je dnes nedílnou součástí každodenního fungování velké části populace. Významnou část našeho ?online života? věnujeme pak především sociálním sítím. Firmy a značky již dlouhodobě v tomto prostředí investují do oslovení své cílové skupiny, ať už se snaží prodat, budovat image nebo vytvořit pohodlnější přístup k zákaznické podpoře a tím i zákaznické zkušenosti. Spousta uživatelů se naučila digitální prostředí využívat pro osobní branding a v době vyšší nabídky práce se tak prosadit na vysněná místa. Nyní je čas, aby se v době vyšší poptávky po pracovních silách naučily firmy budovat Employer Brand - atraktivní značku, která bude vyčnívat mezi konkurencí.

Cíle

  • Poskytnout účastníkům komplexní přehled o digitální komunikaci s důrazem na sociální sítě a jejím využití pro nábor zaměstnanců i tvorbu značky zaměstnavatele.
  • Ukázat možnosti využití digitální komunikace nejen směrem ven, ale i dovnitř firmy.

Určeno

HR manažerům, personalistům, PR pracovníkům a expertům/specialistům na marketingovou komunikaci a reklamu. Všem, kdo mají zájem o ucelené vzdělání v oblasti komunikace, prezentace image společnosti v oblasti HR, PR a řízení lidských zdrojů. Kurz je dále vhodný pro všechny, kdo chtějí získat přehled o nových přístupech v marketingové komunikaci a prezentaci HR práce na sociálních sítích.

Obsah

Uživatelé

  • na jakých sítích se pohybují,
  • co a proč tam dělají.

Inzerenti

  • co jsou základní principy online inzerce,
  • jaké jsou možnosti,
  • kdo to už dělá dobře.

Nabíráme

  • jak na oslovování konkrétních uživatelů,
  • kde najít doplnění informací o potenciálním zaměstnanci.

Budujeme značku

  • co je dlouhodobá HR komunikace,
  • proč budovat související infrastrukturu,
  • jak na stanovování a měření cílů.

Držíme si zaměstnance

  • jak pracovat se stávajícími zaměstnanci,
  • co jim dovolit a co zakázat,
  • v čem je naopak podpořit.

Celým školením se bude prolínat využití Facebooku, LinkedInu, Twitteru a dalších sociálních sítí

Metodika

Interaktivní výklad s praktickými příklady z praxe a konkrétními postupy - řešení konkrétních business case.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-13.00 hod.

Manažer kurzu

Miluše Martinovská
Telefon: 226 006 314
E-mail: mmartinovska@gradua.cz





Doporučujeme


Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:24.10.2018-24.10.2018
Kat. číslo:180554
Cena s DPH 21%:4598.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků