Inovativní vzdělávání
a poradenství

Mistr - úroveň I

Manažer kurzu Bohuslava Fejtová    602 272 536

Kategorie Výroba


Titul Mistr v minulosti označoval majitele a vedoucího řemeslnické dílny. Dnes znamená vedoucího řemeslnického kolektivu. Je prvoligovým manažerem a má největší vliv na operátory v 1. linii. Ta vyrábí kvalitu, vytváří servis a služby. Dnes je třeba, aby mistři řídili výkon, ve svých týmech vytvářeli prostředí pro rozvoj lidí, jejich spokojenost a motivaci. První úroveň managementu je nejdůležitější pro jakoukoli organizaci, která chce obstát v konkurenčním boji a dále se rozvíjet. K tomu lze dojít jen soustavným vzděláváním zaměstnanců a manažerů.

  • Naučit se nekonfliktně řídit interpersonální vztahy.
  • Zvládnout proces řízení, hodnocení a motivace zaměstnanců.
  • Pochopit a uplatňovat zákaznický princip ve vztazích uvnitř i vně firmy.
  • Získat přehled o možnostech zlepšování výroby a výrobních procesů.
  • Prohloubit své právní vědomí a znalosti pracovněprávních norem.

Mistrům a vedoucím pracovních týmů, kteří působí v první linii řízení zaměstnanců.

Efektivní komunikace v praxi mistra

  • orientace na člověka,
  • komunikace jako nástroj řízení,
  • principy efektivní komunikace,
  • komunikační vzorec,
  • klíčové dovednosti úspěšné komunikace,
  • komunikační styly,
  • komunikační dovednosti v praxi - sdělování kritiky, pochvaly, komunikace s nadřízeným,
  • argumentace,
  • výcvikový film, praktický nácvik.

Řídicí činnost manažera první linie

  • postavení mistra v systému řízení firmy,
  • styly řízení, autorita a její uplatňování,
  • situační řízení, metody rozhodování,
  • hodnocení a motivace zaměstnanců, jejich význam v procesu řízení, praktický výcvik.

Zlepšování výroby

  • plýtvání a jak ho odhalit,
  • co je to štíhlá výroba,
  • úklid pracoviště - 5S,
  • autonomní údržba,
  • význam časové racionalizace,
  • optimalizace výroby a výrobních procesů.

Právní minimum

  • základní práva a povinnosti zaměstnance a zaměstnavatele vyplývající ze zákoníku práce, rovné zacházení,
  • důsledky porušení práv a povinností ze strany zaměstnance i zaměstnavatele,
  • pracovní smlouva, vznik, změny a ukončení pracovního poměru,
  • pracovní doba, práce přesčas, přestávky v práci, mzda,
  • dovolená, absence, překážky v práci,
  • zvláštnosti při zaměstnávání mladistvých a těhotných žen,
  • náhrada škody,
  • odškodnění pracovních úrazů.

Interaktivní výklad s diskuzí, modelová situace, cvičení, autodiagnostický test, trénink se zpětnou vazbou, workshop.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Titul Mistr v minulosti označoval majitele a vedoucího řemeslnické dílny. Dnes znamená vedoucího řemeslnického kolektivu. Je prvoligovým manažerem a má největší vliv na operátory v 1. linii. Ta vyrábí kvalitu, vytváří servis a služby. Dnes je třeba, aby mistři řídili výkon, ve svých týmech vytvářeli prostředí pro rozvoj lidí, jejich spokojenost a motivaci. První úroveň managementu je nejdůležitější pro jakoukoli organizaci, která chce obstát v konkurenčním boji a dále se rozvíjet. K tomu lze dojít jen soustavným vzděláváním zaměstnanců a manažerů.

  • Naučit se nekonfliktně řídit interpersonální vztahy.
  • Zvládnout proces řízení, hodnocení a motivace zaměstnanců.
  • Pochopit a uplatňovat zákaznický princip ve vztazích uvnitř i vně firmy.
  • Získat přehled o možnostech zlepšování výroby a výrobních procesů.
  • Prohloubit své právní vědomí a znalosti pracovněprávních norem.

Mistrům a vedoucím pracovních týmů, kteří působí v první linii řízení zaměstnanců.

Efektivní komunikace v praxi mistra

  • orientace na člověka,
  • komunikace jako nástroj řízení,
  • principy efektivní komunikace,
  • komunikační vzorec,
  • klíčové dovednosti úspěšné komunikace,
  • komunikační styly,
  • komunikační dovednosti v praxi - sdělování kritiky, pochvaly, komunikace s nadřízeným,
  • argumentace,
  • výcvikový film, praktický nácvik.

Řídicí činnost manažera první linie

  • postavení mistra v systému řízení firmy,
  • styly řízení, autorita a její uplatňování,
  • situační řízení, metody rozhodování,
  • hodnocení a motivace zaměstnanců, jejich význam v procesu řízení, praktický výcvik.

Zlepšování výroby

  • plýtvání a jak ho odhalit,
  • co je to štíhlá výroba,
  • úklid pracoviště - 5S,
  • autonomní údržba,
  • význam časové racionalizace,
  • optimalizace výroby a výrobních procesů.

Právní minimum

  • základní práva a povinnosti zaměstnance a zaměstnavatele vyplývající ze zákoníku práce, rovné zacházení,
  • důsledky porušení práv a povinností ze strany zaměstnance i zaměstnavatele,
  • pracovní smlouva, vznik, změny a ukončení pracovního poměru,
  • pracovní doba, práce přesčas, přestávky v práci, mzda,
  • dovolená, absence, překážky v práci,
  • zvláštnosti při zaměstnávání mladistvých a těhotných žen,
  • náhrada škody,
  • odškodnění pracovních úrazů.

Interaktivní výklad s diskuzí, modelová situace, cvičení, autodiagnostický test, trénink se zpětnou vazbou, workshop.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.





Místo konání:Praha
Dny:4
Termín:13.10.2022-14.10.2022
07.11.2022-08.11.2022
Kat. číslo:122305
Cena bez DPH:16800.00 Kč
Cena s DPH:20328.00 Kč
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:4
Termín:20.02.2023-21.02.2023
08.03.2023-09.03.2023
Kat. číslo:132303
Cena bez DPH:16800.00 Kč
Cena s DPH:20328.00 Kč
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:4
Termín:17.05.2023-18.05.2023
20.06.2023-21.06.2023
Kat. číslo:132304
Cena bez DPH:16800.00 Kč
Cena s DPH:20328.00 Kč
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:4
Termín:16.10.2023-17.10.2023
13.11.2023-14.11.2023
Kat. číslo:132305
Cena bez DPH:16800.00 Kč
Cena s DPH:20328.00 Kč
Vybrat tento termín
Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené