Péče o zákazníka

Kategorie Prodej


Péče o klienta je dnes strategickou hodnotou. Ve hře je celý vztah dodavatel ? zákazník, jehož cílem je spokojenost klienta. Každý pracovník, který je v kontaktu s klientem, si musí být vědom své odpovědnosti. Měl by vědět, že při srovnání jím nabízeného produktu s konkurenčním, může být právě jeho chování tou rozhodující výhodou.
  • Uvědomit si význam spokojeného klienta pro úspěch a pozitivní image firmy a vlastní roli v kvalitě podávaných služeb.
  • Připravit absolventy na profesionální zvládání komunikace s klienty včetně náročných situací.

Všem, kteří jsou v trvalém či příležitostném styku s klienty, prodejcům, pracovníkům služeb, příjmu, oddělení péče o zákazníka, zákaznických center, kontaktních středisek, front office.

Spokojený klient - základní kapitál

  • co stojí nespokojený klient,
  • co způsobuje nespokojenost klienta - důležité stížnosti nebo nahromadění stresu.

Lépe porozumět očekávání klienta

  • uplatnění osobního přístupu ve vztahu s klientem,
  • jak klient hodnotí kvalitu služeb ve Vaší firmě.

Image firmy a aktivní podíl každého pracovníka na jejím vytváření

  • vytváření kvalitní image firmy,
  • výrazy, kterým je třeba se vyhnout, magická slova.

Vstřícně reagovat na požadavky klienta

  • analyzovat poptávku - rozpoznat motivace klienta,
  • najít přijatelná řešení pro klienta i pro podnik.

Zvládnutí náročných situací ve vztahu s klienty

  • umět reagovat na naléhavé a neočekávané požadavky klienta,
  • kvalita se pozná v obtížných situacích - jak je profesionálně zvládnout.

Interaktivní výklad s diskuzí, testy, hraní rolí, případové studie, soutěže, videotrénink.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.




Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:17.04.2019-18.04.2019
Kat. číslo:190913
Cena bez DPH:7100.00
Cena s DPH:8591.00
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:18.09.2019-19.09.2019
Kat. číslo:190914
Cena bez DPH:7100.00
Cena s DPH:8591.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené