Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


Obchodní dovednosti III - Trénink pro elitní obchodníky

Přijďte si vyzkoušet postupy a techniky, které používají úspěšní obchodníci. Naleznete novou inspiraci a motivaci k získání nových a velkých zákázek!

Cíle

  • Získat zákazníky, kteří nevidí důvod měnit dodavatele.
  • Najít řešení, jak zvýšit svoji obchodní úspěšnost.
  • Najít novou inspiraci a motivaci k získání velkých a dosud zdánlivě "nedobytných" zakázek.

Určeno

Zkušeným obchodníkům, kterým nestačí být "dobrý" - chtějí být nejlepší. Všem, kteří potřebují proniknout na "území" ovládané konkurencí.

Obsah

Nezbytné předpoklady úspěchu

  • 7 zlatých pravidel pro větší obchodní úspěšnost,
  • co odlišuje "špičkového" obchodníka od dobrého.

Před schůzkou

  • rozdíly v přípravě na jednání oproti "standardním" obchodním návštěvám,
  • získání pozornosti a zájmu zákazníka - klíčová pravidla, tipy,
  • jak se "dostat" na schůzku s potenciálně odmítavým klientem.

Opravdu dobré jednání - "co Vás většinou ve škole nenaučí"

  • typologie klientů, kteří nic nechtějí,
  • důvody, proč jednání fakticky končí už po prvních 5 minutách,
  • NAVZDOR - ověřená strategie, jak získat odmítajícího klienta,
  • spouštěcí otázky,
  • otázky pravdy, návnady,
  • manipulace, ovlivňování, rozhodovací matice.

Triky, které fungují

  • 10 triků nejúspěšnějších obchodníků světa,
  • léčky a prekérní situace - jak jim předcházet a umět z nich "vybruslit",
  • praktické tipy, které Vám pomohou dosáhnout cílů i při zdánlivě ztracených jednáních.

Metodika

Interaktivní výklad s diskuzí, testy, hraní rolí, případové studie, soutěže, videotrénink.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Manažer kurzu

Tereza Nováková
Telefon: 226 006 389
E-mail: tnovakova@gradua.cz



Znalost a použití klíčových zásad úspěšného obchodování je sice podmínkou k uzavření obchodu, ale zdaleka nestačí k získání těch nejlukrativnějších zakázek a klientů. Skutečně úspěšné mohou být jen ty firmy a obchodníci, kteří dokáží na svoji stranu získat i důležité zákazníky, kteří s nimi původně obchodovat vůbec nezamýšleli. Přijďte si vyzkoušet postupy a techniky, které používají úspěšní obchodníci po celém světě a které jim pomáhají dostat se "pod kůži" i zarytě odmítajícím klientům!

Cíle

  • Získat zákazníky, kteří nevidí důvod měnit dodavatele.
  • Najít řešení, jak zvýšit svoji obchodní úspěšnost.
  • Najít novou inspiraci a motivaci k získání velkých a dosud zdánlivě "nedobytných" zakázek.

Určeno

Zkušeným obchodníkům, kterým nestačí být ?dobrý? ? chtějí být nejlepší. Všem, kteří potřebují proniknout na ?území? ovládané konkurencí.

Obsah

Nezbytné předpoklady úspěchu

  • 7 zlatých pravidel pro větší obchodní úspěšnost,
  • co odlišuje "špičkového" obchodníka od dobrého.

Před schůzkou

  • rozdíly v přípravě na jednání oproti "standardním" obchodním návštěvám,
  • získání pozornosti a zájmu zákazníka - klíčová pravidla, tipy,
  • jak se "dostat" na schůzku s potenciálně odmítavým klientem.

Opravdu dobré jednání - "co Vás většinou ve škole nenaučí"

  • typologie klientů, kteří nic nechtějí,
  • důvody, proč jednání fakticky končí už po prvních 5 minutách,
  • NAVZDOR - ověřená strategie, jak získat odmítajícího klienta,
  • spouštěcí otázky,
  • otázky pravdy, návnady,
  • manipulace, ovlivňování, rozhodovací matice.

Triky, které fungují

  • 10 triků nejúspěšnějších obchodníků světa,
  • léčky a prekérní situace - jak jim předcházet a umět z nich "vybruslit",
  • praktické tipy, které Vám pomohou dosáhnout cílů i při zdánlivě ztracených jednáních.

Metodika

Interaktivní výklad s diskuzí, testy, hraní rolí, případové studie, soutěže, videotrénink.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Manažer kurzu

Tereza Nováková
Telefon: 226 006 389
E-mail: tnovakova@gradua.cz






Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:13.12.2018-14.12.2018
Kat. číslo:180909
Cena s DPH 21%:8954.00
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:30.10.2019-31.10.2019
Kat. číslo:190909
Cena s DPH 21%:8954.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků