Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


HR manažer - akademie pro personální manažery

Řízení lidských zdrojů v podnicích se stává stále důležitějším faktorem úspěchu. Personalisté a HR manažeři tak ve spolupráci s ostatními manažery řídí to nejcennější ve firmě - lidské zdroje. Účastní se výběru vhodných pracovníků, spolu s manažery mají možnost pracovníky vést a motivovat a vytvářet tak podmínky pro kvalitní spolupráci a úspěch celé firmy. Kurz HR manažer nabízí možnost seznámit se se všemi aspekty personální práce a poskytnout tak pracovníkům na této pozici ucelený soubor znalostí a dovedností v souvislostech, které tato pozice vyžaduje. Program vedou zkušení lektoři s bohatou personální a konzultační praxí ve výrobních i nevýrobních firmách.

Cíle

  • Hlavním cílem tohoto programu je připravit účastníky na praktický výkon pozice HR manažer/personalista a získat komplexní všeobecný přehled v oblasti řízení lidských zdrojů, včetně nových trendů.

Určeno

Akademie je určena především začínajícím personálním ředitelům, HR manažerům a všem pracovníkům personálního oddělení, kteří mají zájem o ucelené vzdělání v oblasti řízení lidských zdrojů. Dále je vhodný pro majitele a ředitele společností, kteří chtějí získat přehled o všech činnostech v této oblasti.

Obsah

Management lidských zdrojů a personalista jako leader firemní kultury

  • význam a hlavní úkoly řízení lidských zdrojů,
  • role, funkce a osobnost personalisty,
  • tvorba strategie řízení lidských zdrojů,
  • interní komunikace, její důležitost a účinné prostředky,
  • vize společnosti, co vytváří firemní kulturu, práce s hodnotami.

Personalista jako expert na komunikaci a podporovatel týmové spolupráce

  • skupina versus tým, kdy je dobré podporovat týmovost,
  • role v týmu a jejich vliv na výkon a efektivitu,
  • komunikační dovednosti HR manažera,
  • práce s konflikty, HR manažer jako mediátor.

Pracovní právo pro personalisty

  • aplikace zákoníku práce v činnosti personálního oddělení.

Popisy pracovních míst, kompetenční model

  • nové trendy při vytváření popisů pracovních míst,
  • popis a specifikace pracovního místa,
  • definování klíčových ukazatelů výkonu,
  • co je kompetence, jaké jsou klíčové kompetence,
  • obecný postup při tvorbě kompetenčního modelu a jeho návaznost do ostatních personálních procesů v praxi.

Efektivní získávání a výběr zaměstnanců, vedení výběrového rozhovoru

  • plánování lidských zdrojů,
  • způsob vyhledávání, třídění kandidátů, kritéria pro výběr,
  • vedení rozhovoru, hodnocení a výběr kandidátů na základě kompetencí a firemních hodnot.

Jak zvyšovat motivaci a hrdost zaměstnanců

  • motivační faktory při práci s lidmi,
  • zpětná vazba, pochvala a výtka,
  • trénink motivačních rozhovorů.

Řízení a hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců

  • význam, cíle, metody a způsoby hodnocení pracovního výkonu,
  • řízení pracovního výkonu v průběhu roku, zpětná vazba a specifika vytýkacích rozhovorů,
  • příprava hodnoticího rozhovoru a jeho vedení,
  • vyhodnocení a využití výsledků rozhovoru.

Systém odměňování a benefitů

  • strategie tvorby odměňování a benefitů, politika odměňování,
  • obsah a tvorba systému odměňování,
  • výběr vhodných benefitů a jejich výhodnost pro zaměstnavatele,
  • trendy a obliba benefitů,
  • systém odměňování a jeho vazba na další systémy řízení lidských zdrojů.

Systematické vzdělávání a rozvoj zaměstnanců

  • plánování vzdělávání - analýza a identifikace potřeb vzdělávání a rozvoje,
  • vzdělávání pro různé cílové skupiny, vyhodnocení výsledků vzdělávání a jeho měření,
  • personalista jako trenér a školitel - metody, techniky a trendy.

Personální audit a jeho možnosti

  • co je a co není personální audit,
  • cíle personálního auditu,
  • metodika personálního auditu - co v auditované firmě probíhá,
  • kdy volit externí společnost (výhody a nevýhody),
  • prezentace výsledků auditu.

Pozn.: Pro účastníky, kteří absolvují školení v rámci projektu POVEZ II je rozsah akademie upraven na 10 dnů (je vypuštěno téma Personalista jako expert na komunikaci a podporovatel týmové spolupráce). V ceně školného je však již automaticky zahrnuta závěrečná certifikační zkouška.

Účastník má možnost zvolit si jednu z variant ukončení kurzu a získat:

a) Osvědčení o absolvování kurzu

33 000 Kč (bez DPH), 39 930 Kč (včetně 21 % DPH)

4 x 2 dny + 1 x 3 dny 

b) Certifikát Gradua-CEGOS

Po absolvování kurzu se účastník přihlásí k závěrečné certifikační zkoušce, jejíž podmínkou je zpracování a obhájení písemné práce. Po úspěšné obhajobě získá účastník "Certifikát Gradua-CEGOS".

Cena za zkoušku

4 000 Kč (bez DPH), 4 840 Kč (včetně 21 % DPH)

Při opakování závěrečné zkoušky Vám bude účtován poplatek ve výši 1 000 Kč (bez DPH), 1 210 Kč (včetně 21 % DPH).

Variabilní symbol závěrečné certifikační zkoušky je 160572.

Metodika

Interaktivní výklad s diskuzí, testy, hraní rolí, modelové situace, videotrénink.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Manažer kurzu

Miluše Martinovská
Telefon: 226 006 314
E-mail: mmartinovska@gradua.cz






Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:11
Termín:11.10.2016-12.10.2016
25.10.2016-26.10.2016
08.11.2016-10.11.2016
22.11.2016-23.11.2016
06.12.2016-07.12.2016
Kat. číslo:160503
Cena s DPH 21%:39930.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků