Key Account Management

Manažer kurzu Martina Rydrychová    226 006 376

Kategorie Prodej


Udržení a rozvoj profitabilních vztahů s nejdůležitějšími zákazníky se v poslední době stává jedním z klíčových faktorů udržení dobrých obchodních výsledků firmy. Jednání s těmito zákazníky je však stále náročnější, vzhledem k vysoce konkurenčnímu tržnímu prostředí současného obchodního světa. Tento kurz byl vytvořen na základě zkušeností úspěšných Key Account Managerů z celé Evropy a poskytne Vám kvalitní návod, jak úspěšně pracovat i s těmi nejnáročnějšími zákazníky.

  • Uvědomit si roli a postavení Key Account Managera a všechny oblasti, které musí dobře ovládat, aby byl úspěšný.
  • Definovat Vaše klíčové zákazníky a odhadnout jejich kritéria rozhodování.
  • Rozvinout strategický přístup k řízení Vašich nejdůležitějších zákazníků.
  • Identifikovat klíčové aktivity a přidanou hodnotu, kterou musí úspěšný Key Account Manager zákazníkovi přinést.

Začínajícím i zkušeným Key Account Managerům, manažerům prodeje a všem, kteří jsou zodpovědní za zákazníky se strategickým významem pro firmu - ať už díky velikosti a potenciálu nebo renomé.

Role a poslání Key Account Managera

  • cíle a zodpovědnosti,
  • potřebné znalosti a dovednosti.

Určení klíčových zákazníků a naplánování "úspěchu"

  • 4 nástroje ke zmapování a zacílení klíčových zákazníků,
  • sestavení vítězných strategií,
  • plán zákazníka: vize, cíle, strategie, taktiky, akční plán,
  • budování "bariér vstupu" pro konkurenci,
  • jak "odemknout" klíčové zákazníky konkurence.

Řízení vztahu s klíčovými zákazníky

  • řízení informací a znalostí,
  • řízení požadavků a vyjednávání,
  • řízení času a rozvoje obchodu,
  • budování loajality, péče o klíčového zákazníka.

Strategie k úspěšnému ovlivnění rozhodovací skupiny

  • jak určit klíčové hráče,
  • jak odhadnout jejich kritéria rozhodování,
  • jak odhalit a porozumět jejich skrytým plánům,
  • definování a realizace "přístupové" strategie,
  • budování efektivních vztahů se členy rozhodovací skupiny.

Řízení strategických zákazníků

  • jak sestavit a řídit strategický tým,
  • jak určit cíl, strategické mezníky v komunikaci,
  • zajištění vnitřní angažovanosti,
  • příprava pro Category Management.

Interaktivní výklad s diskuzí, testy, hraní rolí, případové studie, soutěže, videotrénink.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Václav H., Moog Brno s.r.o.

Lektor dokázal zaujmout, užitečný průřez technikami a nástroji KAM.

Petr N., POP! digital agency, s.r.o.

Velmi profesionální přístup a znalosti lektora.

Markéta K., TRUSS ALUMINIUM FACTORY a.s.

Kurz měl pro mě pozitivní efekt. Budu se snažit aplikovat nabyté vědomosti.

Žaneta S., FOXCONN CZ s.r.o.

Lektorka má dobrou praxi, nenudí a zaujme.





Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:15.06.2020-16.06.2020
Kat. číslo:100913
Cena bez DPH:7800.00
Cena s DPH:9438.00
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:24.11.2020-25.11.2020
Kat. číslo:100914
Cena bez DPH:7800.00
Cena s DPH:9438.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené