Novinky ve společnosti Gradua-CEGOS, důležitá upozornění pro klienty s dopadem na vzdělávání zaměstnanců, nové vzdělávací kurzy, semináře nebo služby v oblasti poradenství ve vzdělávání.
Poradit si s nekonečnou řadou změn za neočekávaných a výjimečných podmínek vyžaduje dovednosti řídit v krizi za hranicemi své odbornosti. Podívejte se na příklady, jak takový boj s novým a neznámým zvládá v přední linii šéf svého IT crowd v prostředí mezinárodní firmy.
Nás usnesení vlády nezastaví a přecházíme na online výuku. Zvládají to naše děti, zvládneme to také. Vývoj situace samozřejmě denně sledujeme a na změny budeme reagovat.
Naše společnost nezapomíná na specialisty v oblasti řízení zásob, nákupu, prodeje a logistiky. Hlavním tématem kurzu "Logistika řízení zásob" je optimalizace řízení.
Jak vidíte sebe Vy a jak Vás vidí ostatní?
Chceme Vás inspirovat, jak si vybudovat důvěryhodnou osobní značku, kterou budete sebevědomě ukazovat svému okolí.
Zaměstnávání cizinců je častým řešením výrobních společností při nedostatku pracovní síly, ale i při obsazování manažerských pozic nebo využití odborníků - specialistů u mezinárodních firem.
Proč vznikají složité situace a komplikované vztahy? Do jaké míry je příčina v nás a jak naopak jednat s některými problémovými typy lidí? To vše je obsahem kurzu "Jak úspěšně jednat s lidmi - lepší sebepoznání a poznání druhých".
Expertní znalosti pro pracovníky, kteří se zabývají celní problematikou dovozu i vývozu. Pokud je vaše společnost trvale aktivní v importu, exportu nebo obojím, je nezbytné mít vlastního, dobře vyškoleného celního specialistu.
Přijďte se dozvědět, jak vylepšit efektivní komunikaci na různých úrovních. Dorozumět se s kolegy v pracovním týmu, s podřízenými i s obchodními partnery a pozitivně na ně působit je nezbytnou podmínkou úspěšného jednání.
Vedení pracovního týmu - tento náš kurz je skládačkou dovedností, bez kterých se neobejde žádný úspěšný manažer nebo vedoucí týmu. Účastníci kurzu získají lepší náhled na své manažerské kompetence a posunou se ve vedení svého pracovního týmu.
Velkou část svého života trávíme s lidmi a mezi lidmi. Ať už s nimi jednáme na pracovní úrovni nebo v soukromém životě, umění jednat s lidmi se nám prostě do života hodí.
Dlouho očekávaná novelizace zákoníku práce vstoupí podle předpokládaného legislativního procesu v účinnost již 30.7.2020 a další část od 1.1.2021. Připravte se na změny v oblasti dovolené, sdíleného pracovního místa a další novinky.
Letní slunovrat přináší další šťouch "co se mohu naučit", tentokrát techniku behaviorálního interview - způsobu, jak si udělat celistvou představu o tom, jak člověk sedící před vámi reaguje v určitých situacích a co to znamená pro vaši případnou spolupráci.
Plánuj agilně - jak začít věci dělat spolu s Richardem Fürychem ve čtvrtek 18. 6. v 10.00.
Agilní přístup přináší drive, flexibilitu a elegantní vizualizaci třeba na dveřích vaší pracovny.
Zveme vás na další 45minutový Gradua STREAM live - začněte s námi dělat něco HNED.
Řada firem z důvodu koronaviru zavedla HOME OFFICE, dost firem v práci na dálku pokračuje. I tato flexibilní forma výkonu závislé činnosti má svá pravidla, pro zaměstnance i pro zaměstnavatele. Jaké jsou správné legislativní opatření pro home office?