Strategie péče o zákazníka - budujeme dlouhodobé vztahy 04/24
Také byste chtěli spokojeného a loajálního zákazníka, který bude doporučovat svému okolí vaše služby či produkty? Přijďte se dozvědět jak na to na našem kurzu.
VíceNovinky ve společnosti Gradua-CEGOS, důležitá upozornění pro klienty s dopadem na vzdělávání zaměstnanců, nové vzdělávací kurzy, semináře nebo služby v oblasti poradenství ve vzdělávání.
Také byste chtěli spokojeného a loajálního zákazníka, který bude doporučovat svému okolí vaše služby či produkty? Přijďte se dozvědět jak na to na našem kurzu.
VíceChtěli byste vědět jak jednat s některými problémovými kolegy, klienty, nebo třeba nekompromisním nadřízeným? Navštivte náš kurz!
VíceNaučte se prosazovat své myšlenky a projekty! Termín kurzu Umění přesvědčit - strategie argumentace se blíží! 11. - 12. dubna v Praze!
VícePřijďte se stát úspěšnějším nákupním vyjednavačem a zlepšete tak výsledky svých jednání s dodavateli. 10. - 11. dubna otevíráme pro všechny nákupčí, manažery nákupu a všem, kteří vyjednávají s dodavateli 2denní praktický kurz Nákupní jednání.
VícePotřebujete se seznámit se základy výkresové dokumentace a prohloubit si prostorovou představivost? Navštivte náš kurz!
VíceUmíte srozumitelně a poutavě vyjádřit svou myšlenku? Je pro Vás formální i neformální prezentace stresujícím zážitkem? Úspěšná a efektivní prezentace Vám umožní nejen předat své myšlenky a získat partnery pro své názory, ale zvyšuje i profesionální úroveň a prestiž prezentujícího.
VíceChcete dosáhnout úspěchu ve světě marketingu a posunout svou kariéru na další úroveň? Připojte se k nám na Marketingové akademii!
VíceKaždý manažer by měl rozumět konfliktům a umět je řešit. Tento kurz umožní účastníkům lépe porozumět vzniku, průběhu i významu konfliktů.
VíceZačínáte v HR a hledáte přípravu, která vám poskytne pohled na základní personální procesy a jejich význam pro správné řízení firmy?
VíceCo dělat, když kolega nebo kamarád projde krizí? Jak poskytnout podporu, aniž bychom překročili hranice? Jak rozpoznat a respektovat emocionální potřeby druhých?
VíceRozdílnosti mezi generacemi ovlivňují všechny oblasti HR. Náborové kanály se mění, zkrácené úvazky jsou stále populárnější a konkurence o ty nejlepší talenty je žhavější než kdy jindy.
VíceJak postupovat, když je kolega v krizi a chci mu nějak pomoci? Co mám říkat a co naopak ne? Jak mohu vyjádřit podporu a druhého nechtěně nezranit? Co můžu já jako ne-psycholog a ne-terapeut v takovýchto náročných situacích dělat?
VíceCeny roku 2023 jsme pro Vás zmrazili až do 29. 2. 2024. Akce platí na celý katalog otevřených kurzů 2024 pro objednávky přijaté a uhrazené do konce února.
VíceRoční hodnocení je prospěšné, pokud je prováděno smysluplným způsobem, který reflektuje potřeby a cíle organizace a jejich zaměstnanců. Je důležité, aby organizace nevnímala toto hodnocení pouze jako formalitu, ale jako nástroj ke zlepšení a růstu.
VícePřijměte pozvání na seminář, který nabízí tipy, rady a techniky, jak posilovat psychickou odolnost.
VícePřijďte se podělit o vaše zkušenosti a načerpat novou inspiraci 19. - 20. 2. 2024!
VícePřipravujete se na zaměstnávání cizinců ve firmě nebo rozšiřujete svůj tým?
VíceBýt leaderem neznamená být dokonalý, ale být schopen převzít zodpovědnost za výsledky svého týmu a být inspirací pro ostatní. Přijmete pozvání na náš první letošní termín 17. - 18. ledna 2024.
VícePřijměte pozvání Lenka Gomez Tomčálová na 3 odborná školení z pracovněprávní oblasti a získejte praktická doporučení pro aplikaci aktuální i nově chystané legislativy!
VícePřijměte pozvání lektorky Lenky Gomez Tomčálové na aktuální kurzy z pracovněprávní oblasti.
Více