Inovativní vzdělávání
a poradenství

Balíček - Ambasadoři & aktivisté aneb jak využít potenciál hlasu zaměstnanců

Manažer kurzu Miluše Martinovská    604 231 937

Kategorie Videokurzy


Videokurz Gradua dává možnost naučit se během 3 x 40 min online jedno ozubené kolo ze souboru dovedností budoucnosti. Je pro ty, kteří vědí, co a proč chtějí umět. V našem třídílném online kurzu si nechte představit čím dál více aktuální téma na pomezí HR & marketingu: ambasadorství a advokacie Vaší firemní značky skrz osobní značky Vašich zaměstnanců. Kde se potkává a může se win-win propojovat tzv. employee vs. employer branding Vám představí kariérová koučka a lektorka Petra Drahoňovská. Podívejte se na krátkou ukázku, která Vám napoví, co čekat, v záložce Video.
  • Naučíte se, jak a v jakých sférách a jak často si Vaši osobní značku smysluplně aktualizovat.
  • Poznáte, co jsou rysy silné a zároveň autentické osobní značky.
  • Získáte konkrétní tipy, jak postupovat při rozhodování se, s čím a jak začít ve Vašem profesním obsahovém marketingu, který na práci s osobním brandem logicky přímo navazuje.

Kolem tématu osobní značky koluje spousta mýtů. Jedním z nich je třeba ten, že jde o nástroj zejména pro lidi na volné noze. Druhým, že je to pouze něco pro extroverty, co se mají potřebu zviditelnit. Dalším, že jde jen o již dávno překonaný marketingový koncept.

Pojďme se společně podívat na základní, efektivní a hlavně smysluplnou práci s osobní značkou optikou kariérního rozvoje. Kdy se vybudování zvyku pravidelné práce s osobním brandem může stát kompasem v našem profesním směřování a naší kotvou v rychle se měnícím světě.

Proč ale na něčem takovém jako je osobní značka vůbec pracovat? Protože v profesním životě každého z nás čeká mnoho křižovatek a profesních změn, a práce s osobním brandem je svým způsobem takový mini návod na profesní revizi, která Vám změnami pomůže proplouvat plynuleji a jistěji. A dlouhodobá práce s odbornou reputací Vám mj. pomůže posilovat na trhu práce Vaši pozici pro jakékoliv vyjednávání.

Lektorka Vás provede tím, z čeho se osobní značka skládá, jak pracovat s reflexí minulosti i s vizemi, získáte tipy na konkrétní offline i online aktivity pro návazný osobní profesní marketing. A na závěr si vytvoříte skrze 3 kroky jednoduchý plán jak a od čeho začít.

Pro manažery týmů, kteří se nebojí win-win rozvíjet ruku v ruce jak brand jednotlivců ve svém týmu, tak firemní brand. Pro profesionály v oblasti HR marketingu a/nebo HR a/nebo marketingu.
V každém dílu se dozvíte další kousek skládačky komplexního pohledu na to, jak, s jakými nástroji, s kým, jakými postupy rozvíjet komplexně employee vs. employer branding. A to jak z pohledu firmy, tak z pohledu zaměstnance.
  • 3 x 40 minut

Upoutávka k 1. dílu

Upoutávka k 2. dílu

Upoutávka k 3. dílu

  • Petra Drahoňovská




Místo konání:online
Dny:3 x 40 minut
Termín:31.12.2024-31.12.2024
Kat. číslo:142117
Cena bez DPH:991.74 Kč
Cena s DPH:1200.00 Kč
Vybrat tento termín
Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené