Inovativní vzdělávání
a poradenství

Strategie péče o zákazníka - budujeme dlouhodobé vztahy 04/24

Také byste chtěli spokojeného a loajálního zákazníka, který bude doporučovat svému okolí vaše služby či produkty? Přijďte se dozvědět jak na to na našem kurzu.

Péče o klienta je dnes strategickou hodnotou a nezbytnou součástí obchodního procesu. Spokojený zákazník je alfou a omegou úspěchu. Jedině tak si s ním můžete začít budovat dlouhodobý vztah, který vám (i jemu) přinese spousty výhod. Každý pracovník, který je v kontaktu s klientem, si musí být vědom své odpovědnosti a měl by vědět, že právě jeho chování může být tou rozhodující konkurenční výhodou. Pojďme se podívat, jak vypadá péče o zákazníky v moderním salesu. Těšíme se na Vás 29. - 30. 4. na našem kurzu "Péče o zákazníka".
A PROČ pečovat o zákazníky a budovat dobré a dlouhodobé vztahy? 
  • U stávajícího zákazníka máte daleko vyšší šanci, že u vás nakoupí než u nového.
  • Náklady na udržení zákazníka jsou několikanásobně nižší než na získání nového.
  • Loajální zákazník má cenu zlata.

Více informací o kurzu ZDE.

 


Sdílet

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené