Inovativní vzdělávání
a poradenství

Vedení personální agendy v praxi

Manažer kurzu Miluše Martinovská    604 231 937


Správné vedení personální agendy vyžaduje dobrou znalost a orientaci v platné právní úpravě. Lektorka Vás provede praxí v rámci personálních činností, které jsou důležité pro správný chod v dané oblasti. Budete mít možnost komunikovat a dotazovat se v rámci celého dne.

Absolvent kurzu:

  • získá přehled pro zpracování dokumentů v oblasti personální agendy na základě platné právní úpravy,
  • zorientuje se v problematice ochrany osobních údajů v pracovněprávních vztazích,
  • naučí se profesionálně zpracovávat personální agendu zaměstnanců,
  • bude schopen rozpoznat rizika při vedení zaměstnaneckých agend.

Personalistům, zaměstnancům personálního oddělení a všem, kteří ve firmě zodpovídají za vedení personální agendy.

Právní předpisy

Personální spis zaměstnance

  • osobní údaje,
  • informační povinnost zaměstnavatele před vznikem pracovního poměru zaměstnance,
  • pracovnělékařské prohlídky,
  • smlouvy zakládající pracovněprávní vztah: pracovní smlouva, její změna a dodatky; pracovní náplň/popis pracovního místa, dohoda o provedení práce a dohoda o pracovní činnosti,
  • další smluvní ujednání: dohoda o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených k vyúčtování, dohoda o odpovědnosti za ztrátu svěřených předmětů, dohoda o zachování mlčenlivosti, dohoda o používání firemního vozidla k soukromým účelům, dohoda o výkonu práce z domova/mimo pracoviště zaměstnavatele,
  • dokumenty týkající se odměňování zaměstnance: mzdový výměr; nárokové a nenárokové složky mzdy (hodnocení osobních schopností zaměstnance, motivační výkonová složka/bonusy a prémie),
  • školení BOZP a PO, další školení,
  • doklady o splnění informační povinnosti zaměstnavatele: (prohlášení k dani z příjmů, přihlášení zaměstnance ke zdravotní pojišťovně a okresní správě sociálního zabezpečení),
  • další informace,
  • pracovní doba,
  • pracovní posudek,
  • potvrzení o zaměstnání.

Povinnosti zaměstnavatele ke státním orgánům

  • Úřad práce,
  • Finanční úřad,
  • Správa sociálního zabezpečení,
  • zdravotní pojišťovny.

Ochrana osobních údajů

  • definiční vymezení,
  • shromažďování informací o zaměstnanci: před vznikem pracovněprávního vztahu, během pracovněprávního vztahu, po skončení pracovněprávního vztahu,
  • souhlas zaměstnance se zpracováním osobních údajů,
  • ochrana informací.

Uzavření osobního spisu zaměstnance a jeho archivace

  • údaje, které lze uchovávat po skončení pracovní poměru,
  • předání písemností zaměstnanci po skončení pracovního poměru.

Interaktivní výklad s řízenou diskuzí, řešení konkrétních dotazů a situací z praxe účastníků.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Hana K., BREMA, spol s r. o.

Kurz hodnotím jako velký přínos pro moji práci, rozšířilo mi to obzory.

Tereza V., ARBOEKO, s.r.o.

Celkově s kurzem jsem velmi spokojena. Jako takový počáteční vzhled - odraz. Kurz je velmi obsáhlý, ale srozumitelně prezentovaný. Děkuji.

  • únor 2023, školí Bc. Jaroslava Merunková
  • květen 2023, školí Bc. Jaroslava Merunková
  • září 2023, školí Bc. Jaroslava Merunková
  • listopad 2023, školí Bc. Jaroslava Merunková




Místo konání:Praha nebo online
Dny:1
Termín:17.05.2023-17.05.2023
Kat. číslo:130565
Cena bez DPH:4400.00 Kč
Cena s DPH:5324.00 Kč
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha nebo online
Dny:1
Termín:13.09.2023-13.09.2023
Kat. číslo:130566
Cena bez DPH:4400.00 Kč
Cena s DPH:5324.00 Kč
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha nebo online
Dny:1
Termín:21.11.2023-21.11.2023
Kat. číslo:130567
Cena bez DPH:4400.00 Kč
Cena s DPH:5324.00 Kč
Vybrat tento termín
Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené