Marketing CIMA-B

Manažer kurzuIng. Olga Bolechová    226 006 319

Kategorie Marketing


Tato koncepce kurzu navazuje na program CIMA-A a je druhým stupněm marketingového certifikovaného vzdělávání. Kurz je připraven ve spolupráci s Českým institutem pro marketing (CIMA) a je v mnohem větším rozsahu zaměřen na praktické řešení případových studií s vazbou na strategické aspekty marketingové práce. Absolventi kurzu "Marketing CIMA-B" mají možnost složit certifikační zkoušku u Českého institutu pro marketing a získat tak diplom CIMA-B, který je uznáván ve všech státech EU.
  • Prohloubit si praktické znalosti a dovednosti potřebné pro výkon specialisty v oboru marketingu.
  • Osvojit si podrobnější analýzu jednotlivých aspektů marketingové politiky a marketingového plánování.
  • Snadno v praxi aplikovat získané zkušenosti a dovednosti v oblasti marketingového rozhodování, a to díky mnoha případovým studiím a cvičením.
  • Přistupovat tvořivě k řešení marketingových úkolů.

Manažerům (nejen) marketingového zaměření a marketingovým specialistům - zejména absolventům CIMA-A, kteří mají zájem o získání hlubších znalostí v oblasti marketingu.

Kurz je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností získaných jak v praxi posluchačů, tak absolvováním základního marketingového tréninku CIMA-A.

  • Základy managementu podniku
  • Strategický management podniku
  • Financování a investice v podniku
  • Náklady, kalkulace, rozpočty
  • Příprava a realizace marketingového výzkumu
  • Zpracování a analýza dat
  • Strategický marketingový management SBU
  • Detailní situační analýza trhů
  • Předpověď prodejů, zisků a hodnocení trhů
  • Rozhodování v marketingu
  • Určení koncepce marketingové strategie
  • Stanovení konkurenční strategie
  • Procesní pojetí CRM
  • Zpracování marketingových strategií
  • Exportní a globální marketing
  • Rozhodování o nákupu
  • Rozhodování o produktu a ceně
  • Rozhodování o distribuci
  • Retailing
  • Brand Management
  • Rozhodování o integrované marketingové komunikaci
  • Web a internet komunikace
  • Závěrečná případová studie

Pozn.: Pro všechny absolventy kurzu Marketing CIMA-B nabízíme jednodenní seminář "Příprava ke zkoušce CIMA-B". V programu je zahrnuto stručné opakování vybraných témat kurzu, simulace zkoušky a konzultace s lektorem. Termín jednodenního semináře bude domluven v průběhu kurzu "Marketing CIMA-B" dle zájmu a potřeby absolventů kurzu.

Cena: 1 800 Kč (bez DPH), 2 178 Kč (včetně 21 % DPH)

 V ceně je zahrnut poplatek za zkoušku u Českého institutu pro marketing.

Interaktivní výklad s diskuzí, cvičení, případové studie.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-17.00 hod.
  • Marketing CIMA-B (121.204KB)




  • Místo konání:Praha
    Dny:12
    Termín:06.03.2019-07.03.2019
    20.03.2019-21.03.2019
    10.04.2019-11.04.2019
    24.04.2019-25.04.2019
    15.05.2019-16.05.2019
    05.06.2019-06.06.2019
    Kat. číslo:190804
    Cena bez DPH:32000.00
    Cena s DPH:38720.00
    Vybrat tento termín
    Místo konání:Praha
    Dny:12
    Termín:04.10.2019-05.10.2019
    18.10.2019-19.10.2019
    01.11.2019-02.11.2019
    08.11.2019-09.11.2019
    22.11.2019-23.11.2019
    06.12.2019-07.12.2019
    Kat. číslo:190805
    Cena bez DPH:32000.00
    Cena s DPH:38720.00
    Vybrat tento termín
    Počet účastníků

    Esc
    Oblíbené kurzy
    Naposledy navštívené