Logistici a požadavky IATF

Manažer kurzu Bohuslava Fejtová    226 006 308

Kategorie Katalog kurzů


V organizacích certifikovaných podle ISO 9001 nebo IATF 16949 externí auditoři při svých auditech pokládají pracovníkům logistiky otázky, jejichž smyslu je často obtížné rozumět a zodpovědět je. Co vlastně chtějí a jaký je smysl jejich dotazů vyplývá z požadavků uvedených standardů. Jenže ty pokrývají celý systém managementu kvality nikoli jen logistiku. Na druhou stranu, řada z těchto požadavků je prostřednictvím oddělení logistiky zajišťována anebo se toto oddělení bude na jejich plnění svou činností podílet. Proto je velmi žádoucí udělat si o těchto požadavcích přehled a pochopit jejich smysl.

Cílem kurzu je vyjasnění pozice logistiky při auditech a seznámit její pracovníky:

  • s účelem a cíli managementu kvality,
  • s požadavky standardů ČSN EN ISO 9001 a IATF 16949, které se týkají jejich práce a s dalšími požadavky,
  • s dalšími východisky pro úlohy logistiky, která z uvedených standardů plynou nepřímo.

Pracovníkům útvarů logistiky společnosti.

  • Co se skutečně musí řešit vzhledem k požadavkům normy IATF 16949, ISO 9001 a souvisejícím jiným požadavkům, které auditor bude vyžadovat.
  • Co z toho je vyloženě úkolem logistiky a na čem by se měla podílet.
  • Jak lze například uvedené požadavky řešit a jak by na některá řešení reagoval auditor

Vybrané kapitoly ČSN EN ISO 9001 a/nebo IATF, které budou na kurzu probírány:

  • 4 Kontext organizace
  • 4.3.2 Specifické požadavky zákazníka
  • 5.1.1.3 Vlastníci procesu
  • 6.1 Opatření pro řešení rizik a příležitostí
  • 6.1.2.1 Analýza rizik
  • 6.1.2.2 Preventivní opatření
  • 6.1.2.3 Havarijní plány
  • 7.1.3.1 Plánování provozů, vybavení a zařízení
  • 7.1.6 Znalosti organizace
  • 8.2.1 Komunikace se zákazníky
  • 8.2.2 Určování požadavků na produkty a služby
  • 8.2.3 Přezkoumání požadavků na produkty a služby
  • 8.2.3.1.3 Proveditelnost výroby v organizaci
  • 8.2.4 Změny požadavků na produkty a služby
  • 8.4.2.2 Požadavky zákonů a předpisů
  • 8.5.1.2 Standardy práce - pokyny pro obsluhu a vizuální standardy
  • 8.5.2 Identifikace a sledovatelnost
  • 8.5.3 Majetek zákazníků nebo externích poskytovatelů
  • 8.5.4 Ochrana
  • 8.7.1.3 Řízení podezřelého produktu
  • 8.7.1.6 Oznámení zákazníkovi
  • 8.7.1.7 Likvidace neshodného produktu
  • 9.1.1.1 Monitorování a měření výrobních procesů
  • 9.1.2 Spokojenost zákazníka
  • 10.2 Neshoda a nápravné opatření
  • 10.2.3 Řešení problémů
Interaktivní výklad s cílenou diskuzí, příklady, modelové situace.
  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.




Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:22.10.2019-22.10.2019
Kat. číslo:191142
Cena bez DPH:3600.00
Cena s DPH:4356.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené