Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


Péče o zákazníka

Péče o klienta je dnes strategickou hodnotou. Ve hře je celý vztah dodavatel - zákazník, jehož cílem je spokojenost klienta. Každý pracovník, který je v kontaktu s klientem, si musí být vědom své odpovědnosti. Měl by vědět, že při srovnání jím nabízeného produktu s konkurenčním, může být právě jeho chování tou rozhodující výhodou.

Cíle

  • Uvědomit si význam spokojeného klienta pro úspěch a pozitivní image firmy a vlastní roli v kvalitě podávaných služeb.
  • Připravit absolventy na profesionální zvládání komunikace s klienty včetně náročných situací.

Určeno

Všem, kteří jsou v trvalém či příležitostném styku s klienty, prodejcům, pracovníkům služeb, příjmu, oddělení péče o zákazníka, kontaktních středisek, front office.

Obsah

Spokojený klient - základní kapitál

  • co stojí nespokojený klient,
  • co způsobuje nespokojenost klienta - důležité stížnosti nebo nahromadění stresu.

Lépe porozumět očekávání klienta

  • uplatnění osobního přístupu ve vztahu s klientem,
  • jak klient hodnotí kvalitu služeb ve Vaší firmě.

Image firmy a aktivní podíl každého pracovníka na jejím vytváření

  • vytváření kvalitní image firmy,
  • výrazy, kterým je třeba se vyhnout, magická slova.

Vstřícně reagovat na požadavky klienta

  • analyzovat poptávku - rozpoznat motivace klienta,
  • najít přijatelná řešení pro klienta i pro podnik.

Zvládnutí náročných situací ve vztahu s klienty

  • umět reagovat na naléhavé a neočekávané požadavky klienta,
  • kvalita se pozná v obtížných situacích - jak je profesionálně zvládnout.

Metodika

Interaktivní výklad s diskuzí, testy, hraní rolí, případové studie, soutěže, videotrénink.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Ke stažení

Manažer kurzu

Tereza Nováková
Telefon: 226 006 389
E-mail: tnovakova@gradua.cz






Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:01.11.2016-02.11.2016
Kat. číslo:160911
Cena s DPH 21%:8349.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků