Inovativní vzdělávání
a poradenství

Strategie péče o zákazníka - budujeme dlouhodobé vztahy

Manažer kurzuIng. Olga Bolechová    724 758 303

Kategorie Prodej


Péče o klienta je dnes strategickou hodnotou. Ve hře je celý vztah dodavatel - zákazník, jehož cílem je spokojenost klienta. Každý pracovník, který je v kontaktu s klientem, si musí být vědom své odpovědnosti. Měl by vědět, že při srovnání jím nabízeného produktu s konkurenčním, může být právě jeho chování tou rozhodující výhodou.

  • Uvědomit si význam spokojeného klienta pro úspěch a pozitivní image firmy a vlastní roli v kvalitě podávaných služeb.
  • Připravit absolventy na profesionální zvládání komunikace s klienty včetně náročných situací.

Všem, kteří jsou v trvalém či příležitostném styku s klienty, prodejcům, pracovníkům služeb, příjmu, oddělení péče o zákazníka, zákaznických center, kontaktních středisek, front office.

Spokojený klient - základní kapitál

  • co stojí nespokojený klient,
  • co způsobuje nespokojenost klienta - důležité stížnosti nebo nahromadění stresu.

Lépe porozumět očekávání klienta

  • uplatnění osobního přístupu ve vztahu s klientem,
  • jak klient hodnotí kvalitu služeb ve Vaší firmě.

Image firmy a aktivní podíl každého pracovníka na jejím vytváření

  • vytváření kvalitní image firmy,
  • výrazy, kterým je třeba se vyhnout, magická slova.

Vstřícně reagovat na požadavky klienta

  • analyzovat poptávku - rozpoznat motivace klienta,
  • najít přijatelná řešení pro klienta i pro podnik.

Zvládnutí náročných situací ve vztahu s klienty

  • umět reagovat na naléhavé a neočekávané požadavky klienta,
  • kvalita se pozná v obtížných situacích - jak je profesionálně zvládnout.

Interaktivní výklad s diskuzí, testy, hraní rolí, případové studie, soutěže, videotrénink.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Lucie H., Digiteq Automotive s.r.o.

Děkuji, kurz byl perfektní a těším se na příště.

Blanka K., CZECH ETIMEX s.r.o.

Vynikající výklad se spoustou reálných příkladů z praxe.

Tomáš M., Mepla s.r.o.

Příjemné dva dny a spokojenost s kurzem a lektorem, určitě přínosné.

Michaela M., Rondo obaly s.r.o.

Moc děkuji za zajímavý kurz! Velice milý pan lektor, výuka byla zajímavá, pestrá, určitě využiji v práci.

Martina K., Rondo obaly s.r.o.

100% spokojenost, pan lektor je profesionál a člověk na správném místě.

Hana G., Středisko společných činností AV ČR, v.v.i.

Vtipné a záživné vysvětlení problematiky.

Eva F., SERVISBAL OBALY, s.r.o.

Byla jsem velmi spokojená, hlavně s praktickými ukázkami.





Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:30.10.2024-31.10.2024
Kat. číslo:140916
Cena bez DPH:9700.00 Kč
Cena s DPH:11737.00 Kč
Vybrat tento termín
Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené