Inovativní vzdělávání
a poradenství

Zákaznicky a hodnotově orientovaná společnost

Jak vytvořit z běžné společnosti firmu lepší než konkurence v 10 krocích? Jak se stát nejlepšími v oboru vnitřním přerodem a změnou myšlení? Jak prostě přežít v neo-kovidových časech, kdy se trh dělí na životaschopné a ty ostatní?

29.10. 10:00

INTERVIEW

s autorem vzdělávacího a rozvojového programu Leošem Bártou (ZDARMA)

 10.11. 15:30

ONLINE WORKSHOP

Úvod do proměny v zákaznicky a hodnotově orientovanou firmu v 10 krocích (ZDARMA)



Seriál placených specializovaných webinářů

  • 1. Změna řízení a myšlení firmy ve skutečně prozákaznicky orientované - myslet jako zákazník, vidět očima zákazníka apod.
  • 2. Zavedení velmi dobrých procesů, s jejichž pomocí bude firma získávat a efektivně vytěžovat informace z trhu, z výzkumů a průzkumů, testování a koneckonců také zapojení zákazníka do hry
  • 3. Stvoření skutečně živoucího brandu, živoucího organismu za logem, organismu, který bude jasně odlišitelný od konkurenčních značek a který bude pro zákazníky - už sám o sobě, nositelem hodnot
  • 4. Vytvoření opravdu fungující byznys strategie pro celou firmu, její obchod i marketing - a to nikoli jako cár papíru plný tajných snů, ale jako skutečný, "tajný plán" úspěchu
  • 5. Změna přístupu k vlastním zaměstnancům, budování vnitřního klimatu firmy, soustředění se na vnitřní komunikaci a budování vztahů s vnitřní veřejností
  • 6. Zavedení fungující inovační politiky
  • 7. Úprava myšlení firmy ve prospěch získávání vnitřního firemního know-how a jeho efektivní sdílení napříč firmou
  • 8. Začít poskytovat skutečnou hodnotu bez ohledu na to, jaké produkty vyrábíte či prodáváte, či jaké služby poskytujete
  • 9. Jak nově, správně a efektivně komunikovat se světem a budovat dobrou pověst firmy
  • 10. Jak moudře pracovat s existujícími klienty a vytěžit tak pro sebe i pro ně maximum

 


Registrační formulář



Sdílet

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené