Manažer kurzuZákaznické centrum 226 006 300
Kategorie Prodej
Rozpoznat u zákazníků jejich potřeby a navázat s nimi perspektivní obchodní vztah, zejména: identifikovat jejich emocionální potřeby, najít řešení, které bude s těmito potřebami v souladu, správně vyhodnotit každou fázi obchodního jednání. Hlouběji poznat zákazníka a získat informace jak z jeho slov, tak i jeho chování, empaticky vnímat jeho profesionální i osobní potřeby, prezentovat mu pozitivně sebe i svoji nabídku. Odhalit příčiny zákazníkových námitek, zvládnout zákazníkovy námitky a zodpovědět jeho otázky, dovést zákazníka k uzavření dohody.
M130 - PŘÍPRAVOU KE SPOLEČNÉMU ÚSPĚCHU
M131 - OBJEVTE SKRYTÝ SVĚT VAŠEHO KLIENTA
M132 - PREZENTUJTE SVOJI NABÍDKU S NADŠENÍM
M133 - SMĚŘUJTE KE VZÁJEMNÉ DOHODĚ
M134 - BUDUJTE SPOLEČNÝ ÚSPĚCH