Manažer kurzuZákaznické centrum 226 006 300
Kategorie Prodej
Naučíte se rozlišovat prodej a vyjednávání, protože obě fáze obchodního jednání vyžadují jiné techniky a mají svou posloupnost. Ujasníte si, co vše spadá do vyjednávání a jak správně vyjednávání naplánovat či zahájit.
Získáte nové dovednosti, které Vám umožní vyrovnat se s nástrahami prodejního vyjednávání a lépe odhalit taktiky, které používají profesionální nákupčí.
Osvojíte si řadu asertivních technik a Vaše jednání s klientem se stane mnohem efektivnější a ziskovější. Budete lépe chápat potřeby zákazníka a jejich naplnění se stane pro Vás jednodušší a samozřejmější.
Pomocí nových nástrojů budete schopni Vaši komunikaci se zákazníkem více zaměřit na vyjednávací cíle. Zlepší se Vaše schopnost sebeprosazení a odhadu zákazníka.
M110 - SPECIFIKA OBCHODNÍHO VYJEDNÁVÁNÍ
M111 - PŘÍPRAVA OBCHODNÍHO VYJEDNÁVÁNÍ
M112 - OBCHODNÍ VYJEDNÁVÁNÍ: 7 KLÍČŮ K EFEKTIVNÍ SCHŮZCE
M113 - OBCHODNÍ VYJEDNVÁNÍ: JAK SI PORADIT S NÁSTRAHAMI