Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


MB04 Obchodní vyjednávání - e-learningový balíček

Elearning Solution by Cegos

Zvládnutí všech složitostí obchodního vyjednávání by mělo patřit ke standardní výbavě všech špičkových obchodníků. Prostřednictvím našeho e-learningového balíčku máte možnost prozkoumat klíčového kroky vyjednávací strategie, seznámit se s nejčastějšími taktikami klientů a připravit se náročné situace, ke kterým v obchodním vyjednávání dochází.

Cíle

  • Porozumět strategii obchodnímu vyjednávání a naučit se požadovaným dovednostem.
  • Naučit se klíčové techniky, které zefektivňují vyjednávání.
  • Mít každé vyjednávání pod kontrolou.
  • Pochopit a čelit destabilizačním technikám profesionálních nákupčí.
  • Přizpůsobit styl komunikace cílům vyjednávání.

Konkrétně budete schopni

Naučíte se rozlišovat prodej a vyjednávání, protože obě fáze obchodního jednání vyžadují jiné techniky a mají svou posloupnost. Ujasníte si, co vše spadá do vyjednávání a jak správně vyjednávání naplánovat či zahájit.

Získáte nové dovednosti, které Vám umožní vyrovnat se s nástrahami prodejního vyjednávání a lépe odhalit taktiky, které používají profesionální nákupčí.

Osvojíte si řadu asertivních technik a Vaše jednání s klientem se stane mnohem efektivnější a ziskovější. Budete lépe chápat potřeby zákazníka a jejich naplnění se stane pro Vás jednodušší a samozřejmější.

Pomocí nových nástrojů budete schopni Vaši komunikaci se zákazníkem více zaměřit na vyjednávací cíle. Zlepší se Vaše schopnost sebeprosazení a odhadu zákazníka.

Cílová skupina

Ředitelé prodeje, vedoucí prodeje, vedoucí obchodu.

Program

M110 - SPECIFIKA OBCHODNÍHO VYJEDNÁVÁNÍ 

M111 - PŘÍPRAVA OBCHODNÍHO VYJEDNÁVÁNÍ 

M112 - OBCHODNÍ VYJEDNÁVÁNÍ: 7 KLÍČŮ K EFEKTIVNÍ SCHŮZCE

M113 - OBCHODNÍ VYJEDNVÁNÍ: JAK SI PORADIT S NÁSTRAHAMI 

Přidaná hodnota modulu

Uvedené moduly jsou unikátní především díky systému, který vnáší do celého vyjednávacího procesu. Izolované dovednosti se tak stávají komplexní strategií, která přináší obchodníkům významné zisky při vyjednávaní důležitých obchodů, nových dlouhodobých kontraktů či obnově ročních smluv.

Obchodníci také získají nové nástroje, které mohou využít v případě, kdy se setkají se silným partnerem či přímo s profesionálním nákupčím. Významným bonusem je také propojení vyjednávání a komunikace.

Cílem je využít všech možností k dosažení maximálního úspěchu. Obchodníci se naučí například metodu FRANC, která napomáhá k správnému vyhodnocení postojů zákazníka.

Délka

  • CCa 120 minut

Ke stažení

Dostupné jazyky

Čeština, angličtina

Manažer kurzu

Tereza Nováková
Telefon: 226 006 389
E-mail: tnovakova@gradua.cz






Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:01.01.2017-31.12.2017
Kat. číslo:470923
Cena s DPH 21%:1815.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků