Inovativní vzdělávání
a poradenství

Obchodní dovednosti II

Klient řekl NE. Co teď? V obchodě je "NE" jen začátek rozhovoru. Námitky? Nedůvěra? Emoce na obou stranách? To všechno jsou výzvy a taky skvělé příležitosti, když víte, jak na ně. Přijďte to zjistit na náš kurz: Obchodní dovednosti II

"Klient řekl NE. Co teď?"
A) Začnu panikařit.
B) Otočím se na podpatku.
C) Usměju se a jdu dál - mám totiž v rukávu víc než jednu kartu.

V obchodě je "NE" jen začátek rozhovoru.
Námitky? Nedůvěra? Emoce na obou stranách?
To všechno jsou výzvy - a taky skvělé příležitosti, když víte, jak na ně.

Pokud vaši obchodníci:
- zápasí s těžkými klienty,
- vyhýbají se náročným rozhovorům,
- nebo chtějí posunout své vyjednávací dovednosti na další level...

Kurz Obchodní dovednosti II - Náročné situace v prodeji je přesně pro ně.
Termín: 17. - 18. června

Detail kurzu zde: https://www.gradua.cz/katalog-kurzu/prodej/obchodni-dovednosti-ii---narocne-situace-v-prodeji.htmlhttps://lnkd.in/dmM5kC9j

Obchodníci si odnesou:
- reálné strategie, jak zvládat námitky a tlaky
- schopnost lépe číst emoce druhé strany
- jistotu v náročných vyjednáváních - i když se láme chleba

A personalisté?
Investujete do lidí, kteří přímo ovlivňují výsledky. A navíc vám přijdou zpátky namotivovaní a vybavení novými nástroji.
Win-win, že?

Těšíme se na všechny, kteří vědí, že i "NE" může vést k "ANO".

 


Sdílet

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené