Dejte si lajnu s Graduou - vybalancujte svůj život do rovnováhy


Kurz "Dejte si lajnu s Graduou" využívá netradiční formu vzdělávání a osobnostního rozvoje. Dopolednímu bloku dominuje nácvik v novodobých technikách provazochodectví v podání nejlepší české slacklinerky, která patří mezi světovou špičku Ančee Kuchařové. Slackline je mladý, dynamický sport spočívající v balancování, chození a trikování na nataženém popruhu mezi dvěma pevnými body. Je to nejenom sport, ale hlavně zábava a životní styl. Slackline rozvíjí koncentraci, vůli, koordinaci pohybů a posiluje téměř všechny svalové partie.

Po obědové pauze se kurz věnuje rozboru naší celkové životní rovnováhy (nejen s využitím zážitků z dopoledne) - co ji udržuje a přispívá k naší stabilitě a naopak. Budeme se hravou a sebezkušenostní formou věnovat hledání balance mezi výdejem a příjmem, prací a odpočinkem, vyvážení rodinného, pracovního a osobního života s akcentem na praktická cvičení a osobní uvědomění všech účastníků přenositelných do běžného života.

  • Netradiční formou naleznout vnitřní balanc, zklidnění.
  • Posílit koncentraci a vůli.
  • Zamyslet se nad svým životem, životní rovnováhou a vlivy, které ji podporují a naopak ničí.
  • Prohloubit uvědomění v oblasti work-life balance.
  • Zvýšit sebepoznání.

Všem, kteří mají zájem o rozvoj těla i duše se zaměřením na hledání klidu, rovnováhy a správné všehomíry. Kurz je určen pro úplné začátečníky na "lajnách" i pokročilejší chodce.

Vzhůru na lajnu

  • úvod, představení kurzu a účastníků hravými aktivitami,
  • nácvik chození po slackline pod dohledem zkušeného instruktora (vždy přizpůsobeno dovednostem jednotlivých účastníků),
  • rozbor, zhodnocení.

Obědová pauza

  • oběd zajištěn v nedaleké restauraci.

Život v rovnováze

  • přenos poznatků z dopoledne do běžného života,
  • analýza současné životní situace - jak jsem na tom s rovnováhou, co potřebuji vybalancovat a jak,
  • rovnováha mezi polaritami - aktivita a pasivita, práce a odpočinek, příjem a výdej, oblast pracovní, osobní a rodinná,
  • techniky zaměřené na uzemnění, zklidnění - jógové techniky (podle zájmu účastníků),
  • zhodnocení, akční plán.

Pozn.: Vezměte si pohodlné oblečení, které se případně může ušpinit.

Slacklining je dobré zkoušet naboso nebo v botách s plochou měkkou podrážkou (klasické tenisky, conversky...). Vhodnost bot lze vyzkoušet šlápnutím na okraj rohožky, pokud ucítíte, kde končí rohožka, ucítíte pak i kde je lajna. Za špatného počasí bude kurz dopředu odvolán a přesunut na jiný termín.

Doporučujeme každému účastníkovi sjednat si úrazové pojištění.

Praktický nácvik chození po slackline včetně teorie, relaxační techniky, sebezkušenost, cílená cvičení na podporu sebepoznání, interaktivní výklad se zpětnou vazbou od lektorů.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-17.00 hod.




Upozornění


Omlouváme se, ale všechny termíny konání tohoto kurzu již pravděpodobně proběhly.

V současné době není vypsán žádný další termín.

V případě zájmu o realizaci tohoto tématu prosím kontaktujte naše Zákaznické centrum na tel.: 226 006 300 nebo nám napište.

Nalezneme s Vámi řešení.

Děkujeme.

Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené