Nábor skončil, začíná doba přitahování

Manažer kurzu Miluše Martinovská    226 006 314


Nezaměstnanost v České republice aktuálně klesla až někam ke 2 %. Z pohledu české ekonomiky se tento stav dá označit jako nulová nezaměstnanost. Odborné studie ovšem uvádějí, že každoročně cca 850 000 zaměstnanců mění práci. Ptáte se, kde jsou? Proč na Vaše náborové inzeráty nereagují? Nedostatkoví odborníci si totiž mohou dovolit dobře a více z široké nabídky na pracovním trhu vybírat. A tak často volí organizace, které vědí kam a proč směřují a jaký je jejich cíl. Aby si ti nejlepší zvolili právě Vás, měli byste se aktivně věnovat budování zaměstnanecké značky a celý náborový proces obohatit zážitkovými možnostmi.

Absolventi kurzu budou schopni:

  • zamyslet se nad aktuálním způsobem, jakým přitahují potenciální kandidáty ve své společnosti,
  • udělat "mikroaudit" současného brandingu/HR marketingu,
  • zrevidovat zaběhlý způsob výběrového procesu a přidat do něj více "zážitkových" prvků - gamifikace, domácí úkoly, workshopy se stálými zaměstnanci a jiné dobré nápady.

Pracovníkům personálních útvarů, kteří už nějaký pátek hledají lidi do firem a nebojí se dělat věci i jinak.

Kdo jsme a co hledáme

  • náborový proces je tak trochu jako první rande - jak to udělat, aby o nás měli zájem?
  • mikroaudit současného brandingu/HR marketingu - SWOT a sdílení best practices,
  • proč u nás "drží" naši stávající zaměstnanci - rozbor nejlepších týmů a tvorba avatarů,
  • jak se stát "magnetem" pro kandidáty a hledat jen ty nejlepší,
  • kde už přitahujeme a jak nám to šlape,
  • plánování akcí v průběhu celého roku,
  • je nábor jen o HR aneb kde najít interní spojence.

Jak vybrat "ty pravé"

  • když už se nám konečně hlásí "ti správní lidé", jak poznat, že jsou to opravdu "ti praví" pro naši organizaci?
  • jak se nebát dělat věci jinak,
  • jak vést rozhovory zaměřené na získání informací o schopnostech a kompetencích důležitých pro obsazovanou pozici,
  • výměna zkušeností a best practices.

Emoce jsme vyvolali a co dál

  • jsi naše jednička - nápady, jak držet motivaci zaměstnance po celou dobu jeho výpovědní lhůty,
  • první den v novém,
  • co s "dvojkami" - komunikace s těmi, které nyní nevybereme: jak zanechat dobrý pocit z celého náborového zážitku.

Interaktivní výklad s diskuzí, testy, dotazníky a sdílení nejlepších nápadů.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-13.30 hod.

Josef E., MARKET VISION s.r.o.

Získal jsem inspiraci a reálné příklady z praxe!

Anna S., JOOP Automotive s.r.o.

Lektorka super, perfektní inspirace pro naši firmu.

Pavel M., Murr CZ, s.r.o.

Velké množství příkladů z praxe!





Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:19.11.2019-19.11.2019
Kat. číslo:190575
Cena bez DPH:3800.00
Cena s DPH:4598.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené