Doba náborových rituálů je pasé. V kurzu je přitahování.

Manažer kurzu Miluše Martinovská    226 006 314


Nezaměstnanost v České republice aktuálně klesla až někam ke 2 %. Z pohledu české ekonomiky se tento stav dá označit jako nulová nezaměstnanost. Odborné studie ovšem uvádějí, že každoročně cca 850 000 zaměstnanců mění práci. Ptáte se, kde jsou? Proč na Vaše náborové inzeráty nereagují? Nedostatkoví odborníci si totiž mohou dovolit dobře a více z široké nabídky na pracovním trhu vybírat. A tak často volí organizace, které vědí kam a proč směřují a jaký je jejich cíl. Aby si ti nejlepší zvolili právě Vás, měli byste se aktivně věnovat budování zaměstnanecké značky a celý náborový proces obohatit zážitkovými možnostmi.

Absolventi kurzu budou schopni:

  • zamyslet se nad aktuálním způsobem, jakým přitahují potenciální kandidáty ve své společnosti,
  • udělat "mikroaudit" současného brandingu/HR marketingu,
  • zrevidovat zaběhlý způsob výběrového procesu a přidat do něj více "zážitkových" prvků - gamifikace, domácí úkoly, workshopy se stálými zaměstnanci a jiné dobré nápady.

Pracovníkům personálních útvarů, kteří už nějaký pátek hledají lidi do firem a nebojí se dělat věci i jinak.

Kdo jsme a koho hledáme

  • náborový proces je jako první rande - jak na to, aby měli zájem?
  • audit současného brandingu/HR marketingu a sdílení best practices,
  • proč se nás drží naši stávající zaměstnanci - rozbor nejlepších týmů,
  • jak přitahovat kandidáty a hledat ty nejlepší,
  • kde už přitahujeme a jak to funguje,
  • plánování akcí v průběhu celého roku,
  • je nábor jen o HR aneb kde najít interní spojence.

Jak vybrat ty správné

  • jak poznat ty pravé pro naši organizaci?
  • jak se nebát dělat věci jinak,
  • jak vést rozhovory zaměřené na získání informací o způsobilostech pro pozici,
  • výměna zkušeností a best practices.

Emoce jsme vyvolali a co dál

  • jsi naše jednička - nápady, jak držet motivaci zaměstnance po celou dobu jeho adaptace,
  • první den v novém,
  • co s "dvojkami" - komunikace s těmi, které nyní nevybereme: jak zanechat dobrý pocit z celého náborového zážitku.

Interaktivní výklad s diskuzí, testy, dotazníky a sdílení nejlepších nápadů.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-13.30 hod.

Josef E., MARKET VISION s.r.o.

Získal jsem inspiraci a reálné příklady z praxe!

Anna S., JOOP Automotive s.r.o.

Lektorka super, perfektní inspirace pro naši firmu.

Pavel M., Murr CZ, s.r.o.

Velké množství příkladů z praxe!





Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:30.03.2020-30.03.2020
Kat. číslo:100520
Cena bez DPH:3800.00
Cena s DPH:4598.00
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:11.06.2020-11.06.2020
Kat. číslo:100521
Cena bez DPH:3800.00
Cena s DPH:4598.00
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:19.10.2020-19.10.2020
Kat. číslo:100522
Cena bez DPH:3800.00
Cena s DPH:4598.00
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:26.11.2020-26.11.2020
Kat. číslo:100523
Cena bez DPH:3800.00
Cena s DPH:4598.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené