Inovativní vzdělávání
a poradenství

Úspěšné vyjednávání po telefonu - tipy pro vás

Manažer kurzuIng. Olga Bolechová    724 758 303

Kategorie Prodej


Díky současné situaci dnes o úspěchu obchodních vztahů často rozhoduje jediný telefonát. Chcete si osvojit umění prosadit svůj zájem u dodavatelů a dalších obchodních partnerů, kteří neplní dohody a sliby jednorázově či opakovaně, urychlení dodávky, naplnění dohody, změny ve specifikaci dodávky a další situace z vaší praxe? Cítíte potřebu seznámit se s novými trendy a technikami vyjednávání po telefonu? Chcete načerpat inspiraci pro svoji práci, získat prostor pro sdílení zkušeností a překonat nechuť k telefonování? Potom je tento kurz určený právě pro Vás!

  • Cílem školení je osvojit si umění vyjednat s potenciálním i stávajícím obchodním partnerem, co potřebuji. Vyřešit spory, nedorozumění a konflikty, představit nebo rozšířit nabídku či sjednat schůzku. Uvědomit si rozhodující momenty telefonátu, které určují jeho úspěšnost. Naučit se konkrétní metodu a techniky, které pomohou dosáhnout cíle.

Obchodním manažerům, nákupčím, operátorům a všem, kteří komunikují se stávajícími zákazníky o reklamacích a stížnostech, oslovují nové partnery a mají praktickou zkušenost s jednáním po telefonu.

Specifika a principy účinného vyjednávání po telefonu

  • desatero úspěšného rozhovoru,
  • 7 tipů z praxe pro vedení jednání.

Zaujetí a získání nosných informací k efektivnímu vyjednávání

  • kdo je obchodní partner, jeho potřeby a očekávání,
  • budování důvěry a úspěšné navázání hovoru,
  • umění naslouchat a umění chytře se ptát,
  • zapojte to nejlepší, co je ve Vašem hlasu.

Účinné metody vyjednávání - vyjednávací cyklus

  • analýza situace a použití úspěšných argumentů,
  • společné nalezení nejvýhodnějšího řešení,
  • jak se naučit odolávat stresu a nátlaku,
  • úspěšné zakončení hovoru,
  • modelové situace - rozbor telefonátů z praxe.

Úspěšné řešení konfliktů a nedorozumění po telefonu

  • emoce v komunikaci a práce s nimi,
  • jak přistupovat k odmítnutí a uklidnit pocuchané nervy,
  • účinné metody řešení námitek, sporů, reklamací,
  • modelový trénink reakcí na nejčastější námitky.

Interaktivní výklad s diskuzí, výměna zkušeností, dotazníky a testy, hraní rolí, případové studie, audio trénink se záznamem.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.




Upozornění


Omlouváme se, ale všechny termíny konání tohoto kurzu již pravděpodobně proběhly.

V současné době není vypsán žádný další termín.

V případě zájmu o realizaci tohoto tématu prosím kontaktujte naše Zákaznické centrum na tel.: 226 006 300 nebo nám napište.

Nalezneme s Vámi řešení.

Děkujeme.

Počet účastníků

Top kurzy


    Esc
    Oblíbené kurzy
    Naposledy navštívené