Kreativní tvorba reklamních tiskovin a inzerce

Manažer kurzuIng. Olga Bolechová    226 006 319

Kategorie Marketing


Plánujete vytvářet kreativní inzerci a reklamní tiskoviny pro svou značku, firmu a nebo organizaci? Chcete si osvojit skutečně efektivní postupy v reklamní tvorbě a zaujmout na první pohled své zákazníky a cílovou skupinu atraktivní komunikací? Tento kurz Vás seznámí se zákonitostmi tvořivé složky práce v oblasti marketingové komunikace. Poznáte, jaké jsou klíčové dovednosti a principy při tvorbě inzerátů a dalších propagačních tiskovin, kterými můžete šířit dobré jméno své značky.
  • Vytvořit si praktický náhled na nové trendy v reklamní tvorbě v rámci integrované marketingové komunikace.
  • Osvojit si základní principy tvorby reklamních tiskovin s důrazem na kreativitu.
  • Sestavit účinný inzerát a vytvořit kreativní návrh pro tištěné marketingové materiály.
  • Naučit se efektivně komunikovat a pracovat s externí reklamní agenturou.
  • Získat zpětnou vazbu na současné reklamní tiskoviny Vaší firmy.

Specialistům a manažerům marketingové komunikace, pracovníkům marketingových, obchodních a inzertních oddělení. Všem zájemcům o oblast marketingové komunikace a kreativní tvorby reklamy.

Marketingový kontext a budování silné značky

  • marketing a místo marketingové komunikace v marketingovém mixu,
  • principy tvorby značky,
  • integrovaná marketingová komunikace - identita značky,
  • marketingová strategie, komunikační strategie a zadání reklamní kampaně - strategické myšlení.

Reklamní tiskoviny - jak je definovat

  • formáty tiskové reklamy - jak vybrat vhodné komunikační kanály,
  • specifika jednotlivých druhů tiskovin vhodných pro firemní reklamu,
  • vyhodnocování efektivity tiskové reklamy - návaznosti na interní procesy.

Tvorba reklamního inzerátu a dalších tiskovin krok za krokem

  • co je to kreativní brief a co obsahuje - benefit,
  • tvorba kreativního konceptu - role týmové práce,
  • obsah a forma v reklamě - umění rovnováhy,
  • jak zaujmout cílovou skupinu - umění vizuálu,
  • copyright a image banky,
  • copywriting a role reklamního textaře,
  • jak psát reklamní texty, které osloví,
  • psaní podle cílových skupin a podle charakteru a pozice značky.

Komunikace a efektivní spolupráce s agenturou

  • výběr reklamní agentury - jaká zvolit kritéria,
  • procesy a jejich nastavení - zadávání projektů a úkolů, řízení a vyhodnocování efektivity práce.

Interaktivní výklad s diskuzí, cvičení, příklady z praxe - analýza tištěných materiálů, které si účastníci přinesou s sebou.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Plánujete vytvářet kreativní inzerci a reklamní tiskoviny pro svou značku, firmu a nebo organizaci? Chcete si osvojit skutečně efektivní postupy v reklamní tvorbě a zaujmout na první pohled své zákazníky a cílovou skupinu atraktivní komunikací? Tento kurz Vás seznámí se zákonitostmi tvořivé složky práce v oblasti marketingové komunikace. Poznáte, jaké jsou klíčové dovednosti a principy při tvorbě inzerátů a dalších propagačních tiskovin, kterými můžete šířit dobré jméno své značky.

  • Vytvořit si praktický náhled na nové trendy v reklamní tvorbě v rámci integrované marketingové komunikace.
  • Osvojit si základní principy tvorby reklamních tiskovin s důrazem na kreativitu.
  • Sestavit účinný inzerát a vytvořit kreativní návrh pro tištěné marketingové materiály.
  • Naučit se efektivně komunikovat a pracovat s externí reklamní agenturou.
  • Získat zpětnou vazbu na současné reklamní tiskoviny Vaší firmy.

Specialistům a manažerům marketingové komunikace, pracovníkům marketingových, obchodních a inzertních oddělení. Všem zájemcům o oblast marketingové komunikace a kreativní tvorby reklamy.

Marketingový kontext a budování silné značky

  • marketing a místo marketingové komunikace v marketingovém mixu,
  • principy tvorby značky,
  • integrovaná marketingová komunikace - identita značky,
  • marketingová strategie, komunikační strategie a zadání reklamní kampaně - strategické myšlení.

Reklamní tiskoviny - jak je definovat

  • formáty tiskové reklamy - jak vybrat vhodné komunikační kanály,
  • specifika jednotlivých druhů tiskovin vhodných pro firemní reklamu,
  • vyhodnocování efektivity tiskové reklamy - návaznosti na interní procesy.

Tvorba reklamního inzerátu a dalších tiskovin krok za krokem

  • co je to kreativní brief a co obsahuje - benefit,
  • tvorba kreativního konceptu - role týmové práce,
  • obsah a forma v reklamě - umění rovnováhy,
  • jak zaujmout cílovou skupinu - umění vizuálu,
  • copyright a image banky,
  • copywriting a role reklamního textaře,
  • jak psát reklamní texty, které osloví,
  • psaní podle cílových skupin a podle charakteru a pozice značky.

Komunikace a efektivní spolupráce s agenturou

  • výběr reklamní agentury - jaká zvolit kritéria,
  • procesy a jejich nastavení - zadávání projektů a úkolů, řízení a vyhodnocování efektivity práce.

Interaktivní výklad s diskuzí, cvičení, příklady z praxe - analýza tištěných materiálů, které si účastníci přinesou s sebou.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.




Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:09.12.2019-10.12.2019
Kat. číslo:190812
Cena bez DPH:6600.00
Cena s DPH:7986.00
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:13.05.2020-14.05.2020
Kat. číslo:100805
Cena bez DPH:7400.00
Cena s DPH:8954.00
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:21.10.2020-22.10.2020
Kat. číslo:100806
Cena bez DPH:7400.00
Cena s DPH:8954.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené