Jak zkrotit ve firmě sociální sítě - prakticky

Manažer kurzuIng. Olga Bolechová    226 006 319

Kategorie Marketing


Prezentovat firmu, výrobek či službu v prostředí sociálních sítí se dnes stává podmínkou úspěšné marketingové komunikace ? nejen mladá generace tráví stále více času na síti. Zorientujte se včas v prostředí jednotlivých sociálních sítí (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn aj.) a naučte se, jak je využívat pro osobní komunikaci i pro obchodní úspěch díky sdílení obsahu zdarma! Přijďte si vyzkoušet, jak efektivně využívat sociální sítě a Content marketing pro originální komunikaci své značky!

Absolvent kurzu:

  • získá aktuální informace o novinkách a světových trendech v oblasti sociálních sítí,
  • naučí se správně zvolit adekvátní formu prezentace firmy, značky, výrobku či služby v prostředí sociálních sítí,
  • se dozví, jak zvládat nebezpečí a krizové situace,
  • získá praktická doporučení.

Pracovníkům zodpovědným jak manažersky, tak výkonně za správu firemních profilů na sociálních sítích. Kurz je určen jak pro začátečníky (předpokládá se uživatelská znalost Facebooku), tak pro mírně pokročilé uživatele, kteří si chtějí rozšířit své znalosti v oboru.

Jak účinným nástrojem jsou sociální sítě v komunikačním mixu

Content marketing - obsah prodává

  • změny na trhu - fenomén hyperkonkurence,
  • obsahová strategie - jak ji vytvořit,
  • formy obsahu, který osloví cílové skupiny.

Facebook - nejvíce rostoucí firma na světě

  • aktuální statistiky u nás i ve světě,
  • firemní stránka - jak zaujmout zákazníky,
  • správa a optimalizace reklam na Facebooku,
  • pravidla a omezení - na co si dávat pozor.

Instagram

  • data a fakta - příklady úspěchu,
  • jaká obsahová strategie dává smysl,
  • jak sdílet visuály,
  • psaní hashtagů.

LinkedIn - platforma pro experty

  • správné vytvoření a nastavení osobního profilu,
  • kontakty a jejich správa,
  • skupiny na LinkedIn,
  • firemní profily - co publikovat na soukromém a co na firemním profilu.

Twitter - medium pro novináře

  • Twitter v ČR, aktuální stav a světové trendy,
  • nastavení a příprava profilu,
  • sledovaní a sledující - jak navazovat kontakt, kde hledat zajímavé účty,
  • PR strategie a Media Relations - jak oslavit novináře.

YouTube a video marketing

  • změny v cílových skupinách,
  • proč se vyplatí tvořit video,
  • kde sdílet video,
  • co je virální video,
  • storytelling a konzistentní komunikace značky.

Odpovědi na Vaše dotazy - tipy, triky a doporučení

Interaktivní výklad s příklady, praktické ukázky a zkušenosti, diskuze s účastníky a účastníků, samostatná práce na vlastních textech - rychlá analýza firemní komunikace na sociálních sítích pro účastníky školení.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-17.00 hod.





Upozornění


Omlouváme se, ale všechny termíny konání tohoto kurzu již pravděpodobně proběhly.

V současné době není vypsán žádný další termín.

V případě zájmu o realizaci tohoto tématu prosím kontaktujte naše Zákaznické centrum na tel.: 226 006 300 nebo nám napište.

Nalezneme s Vámi řešení.

Děkujeme.

Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené