Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


Internetový marketing a světové trendy digitální komunikace

Víte, jak efektivně využívat internetový marketing v rámci celé marketingové komunikace firmy a budování své značky na trhu? Chcete posilovat vztahy se zákazníky a zvyšovat povědomí o produktech a službách Vaší společnosti? Máte v plánu více prodávat? V našem kurzu poznáte principy marketingu na internetu a strategii obsahového marketingu, správné postupy při tvorbě a optimalizaci webových stránek, praktické tipy pro PPC reklamy, vhodnost využití jednotlivých sociálních médií, efektivní přístup k e-mailingu a nezbytné základy web analytiky. Získáte ucelenou představu o účinném použití moderních nástrojů on-line marketingu, které pomohou splnit marketingové i obchodní cíle. Právě tento kurz dává systematickou orientaci ve složitém světě digitální komunikace, který se každý den stále rozvíjí a rozhoduje o úspěchu v konkurenčním boji!

Cíle

  • Poznat nové světové trendy v oblasti digitální komunikace.
  • Získat klíčové poznatky o možnostech internetového marketingu pro rozvoj svého podnikání.
  • Efektivně kombinovat všechny vhodné nástroje on-line marketingu.
  • Správně měřit a vyhodnocovat svou digitální komunikaci.

Určeno

Specialistům marketingové komunikace, pracovníkům marketingu a obchodu, správcům nebo majitelům webových stránek, marketingovým manažerům.

Obsah

Marketingové souvislosti a Brand Management

  • internetový marketing jako součást marketingové komunikace a Brand Managementu,
  • nástroje internetového marketingu - jaké vybrat,
  • jak napsat zadání - kreativní brief,
  • obsahový marketing jako efektivní strategie on-line marketingu.

Webové stránky a optimalizace webových stránek

  • cíle webu - co je reálné,
  • struktura webu - co je to uživatelská přívětivost,
  • SEO optimalizace pro vyhledávače,
  • jak tvořit atraktivní obsah.

PPC reklama

  • placená reklama ve vyhledávačích (Google AdWords, Sklik),
  • tipy pro PPC kampaně.

Využití sociálních sítí

  • jaké zvolit sociální sítě: Facebook, LinkedIn, Twitter,
  • blogy, videoblogy, mikroblogy,
  • video marketing - virální video a YouTube.

E-mailing a CRM

  • jak psát email - správná struktura,
  • jak hodnotit výsledky e-mailingu,
  • co je to newsletter,
  • jak pracovat s databází zákazníků.

Webová analytika Google Analytics

  • jaké ukazatele sledovat,
  • stručný průvodce Google Analytics,
  • jak dosáhnout konverze,
  • hodnocení efektivity internetového marketingu.

Metodika

Interaktivní výklad s diskuzí, brainstorming, příklady z praxe, cvičení.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

 


Manažer kurzu

Ing. Olga Bolechová
Telefon: 226 006 319
E-mail: obolechova@gradua.cz






Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:02.10.2018-02.10.2018
Kat. číslo:180817
Cena s DPH 21%:4235.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků