Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


Hodnocení a motivace zaměstnanců

Trápí Vás hodnoticí a motivační rozhovory či je dokonce považujete za ztrátu času? Udělejte si z nich kvalitní motivační nástroj! Nabízíme Vám příležitost k získání nových zkušeností a praktickému tréninku dovedností, které budete moci využívat ve své každodenní praxi. Nezapomínejte, že i Vy se dostáváte do role hodnoceného a budete na ni lépe připraveni!

Cíle

  • Absolventi kurzu budou schopni se kvalitně připravit na hodnoticí a motivační rozhovor, efektivně vést hodnoticí a motivační rozhovor a vhodně reagovat na různé situace při těchto rozhovorech.

Určeno

Všem manažerům, kteří vedou hodnoticí a motivační rozhovory.

Obsah

Hodnoticí rozhovor jako významný motivační nástroj každého manažera

  • efekt správně vedeného hodnoticího rozhovoru,
  • příprava hodnotitele a hodnoceného,
  • organizace, průběh a vedení rozhovoru,
  • struktura hodnoticího rozhovoru a práce s hodnoticím formulářem/dotazníkem,
  • metoda podstatných faktů,
  • nejčastější chyby, kterých se dopouštíme,
  • ukázky z praxe, trénink a praktický nácvik na konkrétních příkladech.

Význam a správné vedení motivačních rozhovorů

  • význam motivačních rozhovorů,
  • rozhovor situační - denní příležitost k ovlivňování chování spolupracovníků,
  • rozhovor strukturovaný - řešení dlouhodobějšího problému, příprava a správné vedení,
  • motivační stimuly, identifikace potřeb jednotlivců a jejich využití k motivaci,
  • zdroje demotivace a jednání s demotivovanými lidmi.

Metodika

Interaktivní výklad s diskuzí, cvičení, modelové situace, sebereflektivní metoda, zpětná vazba lektora i účastníků.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-17.00 hod.

Ke stažení

Manažer kurzu

Mgr. Andrea Vlasáková
Telefon: 226 006 345
E-mail: avlasakova@gradua.cz






Upozornění


Omlouváme se, ale všechny termíny konání tohoto kurzu již pravděpodobně proběhly.

V současné době není vypsán žádný další termín.

V případě zájmu o realizaci tohoto tématu prosím kontaktujte naše Zákaznické centrum na tel.: 226 006 300 nebo nám napište.

Nalezneme s Vámi řešení.

Děkujeme.

Počet účastníků