Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


ABC začínajícího manažera - první kroky k vůdcovství

Přijali jste výzvu stát se vedoucím pracovníkem a kladete si nyní otázku, jaké to je, být výkonným manažerem v první linii? Není to jednoduché. Jsou na Vás kladeny velké nároky a požadavky v širokém spektru činností a dovedností, které jsou nezbytné pro efektivní chod každé moderní společnosti. Musíte být odborníkem nejen ve svém oboru, ale měl/a byste také ovládnout umění jednání s lidmi, tj. vyznat se v sobě, vyznat se v jiných a odhadnout situaci. S naší pomocí zvládnete první důležité kroky, které povedou k Vašemu úspěchu.

Cíle

  • Získat základní poznatky o podstatě prvků vůdcovství. Nalezení svých silných stránek v řízení lidí. Zaměřit se na osobnost manažera a schopnost získávat druhé pro hodnoty, vizi a cíle organizace a pro usměrňování jejich chování ve směru strategie organizace. Úspěšně zvládnout zásadní profesní změnu a upevnit své pozice na prvním kariérním schůdku na vrchol a vytvořit plán úspěchu.

Určeno

Všem pracovníkům a manažerům, kteří se poprvé ocitli ve vedoucí funkci a chtějí se dozvědět, jaká rizika z této změny vyplývají a jak jim čelit. Také těm, kteří již nějaké základní zkušenosti mají a chtějí se dozvědět více. Kurz je zaměřen také na rozvoj základních manažerských kompetencí začínajících manažerů a manažerů s malými zkušenostmi.

Obsah

Jak se zhostit úspěšně své nové role manažera

  • identifikovat specifika funkce manažera,
  • pochopit rozdílné role manažera - protichůdnosti a spory,
  • určit si, pojmenovat to, co je důležité k převzetí funkce manažera,
  • definovat si svůj plán akcí v krátkodobém termínu.

Uspět ve svém prvním kontaktu s týmem

  • psychologické minimum manažera,
  • připravit si a vést svoji první poradu,
  • zjistit pozice svých kolegů (strategická analýza: mřížka),
  • odlišit osobní věci a motivační páky.

Tvorba osobního manažerského stylu, nástroje úspěchu

  • adaptovat a rozvíjet manažerské praktiky - situační management,
  • plně vykonávat svoji roli manažera - uplatnit svou autoritu, pokud to situace žádá,
  • prosazování změny v týmu,
  • jasně definovat pravidla hry,
  • řídit své bývalé kolegy,
  • postavit se čelem k demotivaci.

Sestavit si svůj plán rozvoje a úspěchu

  • stanovit si priority, vize, cíle,
  • sestavit si střednědobý a dlouhodobý akční plán.

Metodika

Moderovaný workshop, interaktivní výklad s diskuzí, autodiagnostické testy, trénink, cvičení, případové studie, modelové situace, skupinová práce.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Manažer kurzu

Mgr. Andrea Vlasáková
Telefon: 226 006 345
E-mail: avlasakova@gradua.cz






Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:17.10.2016-18.10.2016
Kat. číslo:160246
Cena s DPH 21%:8712.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků