Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


Sociální sítě jako nástroj personálního marketingu

Ještě před pár lety se zdálo, že sociální média budou "jen pro mladé". Poslední sociologické průzkumy ovšem ukazují, že všichni trávíme víc a více času na internetu a především na sociálních sítích a prezentace firem na nich by měla být součástí náborové politiky a především k budování zaměstnavatelské značky - employer brandingu. Spousta (nejen) českých firem tento aspekt své značky přitom ostudně zanedbává, podle studie agentury Employer Brand International má strategii pro budování zaměstnavatelské značky pouze 17 % z více než tisíce firem dotázaných v 19 zemích.

Cíle

  • Cílem kurzu je poskytnout účastníkům komplexní přehled o sociálních sítích a jejich využití pro nábor zaměstnanců i tvorbu značky zaměstnavatele.
  • Probereme detailně i možnosti pro využití sociálních sítí v oblasti interní firemní komunikace v návaznosti na práci personalisty.
  • V praktické části si budou moci účastníci sami vyzkoušet jak se pohybovat v prostředí sociálních sítí.

Určeno

HR manažerům, personalistům, PR pracovníkům a expertům/specialistům na marketingovou komunikaci a reklamu. Všem, kdo mají zájem o ucelené vzdělání v oblasti komunikace, prezentace image společnosti v oblasti HR, PR a řízení lidských zdrojů. Kurz je dále vhodný pro všechny, kdo chtějí získat přehled o nových přístupech v marketingové komunikaci a prezentaci HR práce na sociálních sítích.

Obsah

Sociální média - principy komunikace

  • změna paradigmatu komunikace,
  • sociální média dle zaměření a dle taktiky,
  • princip sdílení obsahu,
  • proč lidé navštěvují sociální sítě - motivace a hodnoty.

Sociální sítě - současné trendy a rizika

  • změna chování a nové technologie,
  • profil uživatele - vizitka dnešní doby,
  • situace v ČR - vývoj,
  • zahraniční sociální sítě a statistiky,
  • negativa sociálních sítí - kritické body.

 Content marketing - umění tvořit atraktivní obsah

  • jak tvořit zajímavý obsah, který zaujme uchazeče o práci,
  • interaktivní dialog jako znamení doby,
  • zpětná vazba - vyhodnocení efektivity.

Kde komunikovat - komunikační kanály pro personalisty

Facebook - největší síť

  • vývoj a současnost,
  • principy, které fungují,
  • Facebook pro komunikaci personalisty od A do Z.

LinkedIn

  • specifika,
  • možnosti pro nábor zaměstnanců,
  • možnosti pro komunikaci značky zaměstnavatele.

Ostatní sítě - jaké vybrat a proč

  • Google+,
  • Twitter,
  • encyklopedia zdarma: Wikipedia.

Vizuální sítě a sdílení

  • Flickr,
  • Pinterest,
  • Instagram.

Video marketing

  • video obsah,
  • YouTube,
  • jak tvořit virální video.

Word of mouth

  • buzz marketing,
  • jak tvořit virální video.

Metodika

Interaktivní výklad s praktickými příklady z praxe a konkrétními postupy ? řešení konkrétních business case a případové studie.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hodin
  • program 9.00-16.00 hodin

Manažer kurzu

Miluše Martinovská
Telefon: 226 006 314
E-mail: mmartinovska@gradua.cz





Doporučujeme


Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:13.09.2016-13.09.2016
Kat. číslo:160542
Cena s DPH 21%:4477.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků