Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


Sociální sítě jako nástroj personálního marketingu

Ještě před pár lety se zdálo, že sociální média budou "jen pro mladé". Poslední sociologické průzkumy ovšem ukazují, že všichni trávíme víc a více času na internetu a především na sociálních sítích a prezentace firem na nich by měla být součástí náborové politiky a především k budování zaměstnavatelské značky - employer brandingu. Spousta (nejen) českých firem tento aspekt své značky přitom ostudně zanedbává, podle studie agentury Employer Brand International má strategii pro budování zaměstnavatelské značky pouze 17 % z více než tisíce firem dotázaných v 19 zemích.

Cíle

  • Cílem kurzu je poskytnout účastníkům komplexní přehled o sociálních sítích a jejich využití pro nábor zaměstnanců i tvorbu značky zaměstnavatele.
  • Probereme detailně i možnosti pro využití sociálních sítí v oblasti interní firemní komunikace v návaznosti na práci personalisty.
  • V praktické části si budou moci účastníci sami vyzkoušet jak se pohybovat v prostředí sociálních sítí.

Určeno

HR manažerům, personalistům, PR pracovníkům a expertům/specialistům na marketingovou komunikaci a reklamu. Všem, kdo mají zájem o ucelené vzdělání v oblasti komunikace, prezentace image společnosti v oblasti HR, PR a řízení lidských zdrojů. Kurz je dále vhodný pro všechny, kdo chtějí získat přehled o nových přístupech v marketingové komunikaci a prezentaci HR práce na sociálních sítích.

Obsah

Sociální média obecně

  • principy sdílení obsahu,
  • motivace a hodnoty uživatelů,
  • současné trendy a rizika,
  • situace v ČR vs zahraničí.

Facebook

  • Facebook a ČR, důležitá čísla,
  • firemní stránka - jak se o ni správně starat v kontextu HR marketingu, nastavení, novinky a změny,
  • správa a optimalizace reklam na Facebooku,
  • skupiny a události - jejich skryté možnosti,
  • měření úspěšnosti na Facebooku.

LinkedIn

  • osobní profil a jeho nastavení,
  • kontakty a jejich správa,
  • skupiny na Linkedln,
  • firemní profily,
  • placené varianty,
  • specifika.

Twitter

  • sledování a sledující - jak navazovat kontakt, kde hledat zajímavé účty,
  • praktická práce s příspěvky, konverzací a soukromými zprávami,
  • správa Twitteru z pohledu uživatele i firmy - efektivní komunikace,
  • nástroje na pokročilejší práci s Twitterem - mobilní aplikace, desktopové aplikace a další.

Další sociální sítě

  • co jsou vlastně zač, proč jsou tu a proč jsou tak populární,
  • Foursquare, YouTube, Instagram, Snapchat a další - k čemu mohou být užitečné.

Metodika

Interaktivní výklad s praktickými příklady z praxe a konkrétními postupy ? řešení konkrétních business case a případové studie.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hodin
  • program 9.00-16.00 hodin

Manažer kurzu

Miluše Martinovská
Telefon: 226 006 314
E-mail: mmartinovska@gradua.cz





Doporučujeme


Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:15.12.2016-15.12.2016
Kat. číslo:160585
Cena s DPH 21%:4477.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků