Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


Když při spolupráci mezi generacemi dochází nejen nápady, ale i abeceda

Nejčetnější a nejaktivnější generace X se nám dostává do sněmovny, generace Y pomalu přebírá pomyslná korporátní "kormidla", generace Z se nám pomalu "tlačí" na pracovní trh a možná trochu neomaleně hlásá, že bez technologií žít nedokáže, a média se pomalu zamýšlejí, jaká bude nová generace Alfa. Jak se mezigenerační soužití odrazí ve firmách a na co by se personalisté měli připravit?

Cíle

  • Absolventi kurzu budou schopni formulovat, jaká specifika jsou pro jednotlivé generace na trhu práce typická, jak je jimi v praxi ovlivněn vztah zaměstnanec - zaměstnavatel a na praktických příkladech uvidí, jak tato specifika překlopila řada společností do firemní praxe.

Určeno

Personalistům, personálním ředitelům, HR specialistům a dalším zájemcům o danou problematiku.

Obsah

  • Baby Boomers, X, Y a Z: 4 generace na trhu práce - jací jsou v práci a v životě?
  • Co je pro ně důležité z pohledu životních hodnot a co od svých životů vlastně očekávají?
  • Co konkrétně mohou manažeři a personalisté od mladých generací očekávat a na co by se měli ve společnostech postupně připravovat?
  • Je situace v České republice jiná než v zahraničí?
  • Jak se stát firmou, která bude pro mladé talenty atraktivní a která dokáže plně využít jejich potenciálu?
  • Čeho si všímat, když "Y" a "Z" nabíráme? A je generace X vůbec ještě perspektivní?
  • Jak plně využít jejich potenciál?

Metodika

Neformální interaktivní workshop spojený s diskuzí, brainstormingy a výměnou zkušeností z praxe.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-13.30 hod.

Manažer kurzu

Miluše Martinovská
Telefon: 226 006 314
E-mail: mmartinovska@gradua.cz






Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:30.08.2017-30.08.2017
Kat. číslo:170599
Cena s DPH 21%:3509.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků