Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


Zásady tvorby reklamních tiskovin a inzerce

Plánujete vytvářet kreativní inzerci a reklamní tiskoviny Vaší značky, firmy a nebo organizace? Chcete si osvojit maximálně efektivní postupy v reklamní tvorbě a zaujmout své zákazníky a cílovou skupinu atraktivní komunikací? Tento kurz Vás seznámí se zákonitostmi tvořivé složky marketingové práce. Osvojíte si zde klíčové dovednosti a pochopíte nejdůležitější principy při tvorbě inzerátu a dalších propagačních tiskovin, kterými můžete šířit dobré jméno své značky.

Cíle

  • Vytvořit si praktický náhled na nové trendy v reklamní tvorbě v rámci integrované marketingové komunikace.
  • Osvojit si základní principy tvorby reklamních tiskovin s důrazem na kreativitu.
  • Sestavit účinný inzerát a vytvořit kreativní návrh pro tištěné marketingové materiály.
  • Naučit se efektivně komunikovat a pracovat s externí reklamní agenturou.
  • Získat zpětnou vazbu na současné reklamní tiskoviny Vaší firmy.

Určeno

Specialistům a manažerům marketingové komunikace, pracovníkům marketingových, obchodních a inzertních oddělení. Všem zájemcům o oblast marketingové komunikace a kreativní tvorby reklamy.

Obsah

Marketingový kontext a budování silné značky

  • marketing a místo marketingové komunikace v marketingovém mixu,
  • principy tvorby značky,
  • integrovaná marketingová komunikace - identita značky,
  • marketingová strategie, komunikační strategie a zadání reklamní kampaně - strategické myšlení.

Reklamní tiskoviny - jak je definovat

  • formáty tiskové reklamy - jak vybrat vhodné komunikační kanály,
  • specifika jednotlivých druhů tiskovin vhodných pro firemní reklamu,
  • vyhodnocování efektivity tiskové reklamy - návaznosti na interní procesy.

Tvorba reklamního inzerátu a dalších tiskovin krok za krokem

  • co je to kreativní brief a co obsahuje - benefit,
  • tvorba kreativního konceptu - role týmové práce,
  • obsah a forma v reklamě - umění rovnováhy,
  • jak zaujmout cílovou skupinu - umění vizuálu,
  • copyright a image banky,
  • copywriting a role reklamního textaře,
  • jak psát reklamní texty, které osloví,
  • psaní podle cílových skupin a podle charakteru a pozice značky,
  • tvorba příběhů - storytelling.

Vydávání firemního časopisu a newsletteru

  • tvorba obsahu, který zaujme - Content marketing,
  • rubriky firemního časopisu, titulní strana,
  • PR témata a sponsoring,
  • interaktivita se čtenářskou obcí a její využití,
  • rozdíly mezi tištěnou a elektronickou formou.

Komunikace a efektivní spolupráce s agenturou

  • výběr reklamní agentury - jaká zvolit kritéria,
  • procesy a jejich nastavení - zadávání projektů a úkolů, řízení a vyhodnocování efektivity práce.

Metodika

Interaktivní výklad s diskuzí, cvičení, příklady z praxe ? analýza tištěných materiálů, které si účastníci přinesou s sebou.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Manažer kurzu

Ing. Olga Bolechová
Telefon: 226 006 319
E-mail: obolechova@gradua.cz






Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:19.04.2017-20.04.2017
Kat. číslo:170814
Cena s DPH 21%:7865.00
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:14.06.2017-15.06.2017
Kat. číslo:170815
Cena s DPH 21%:7865.00
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:18.10.2017-19.10.2017
Kat. číslo:170816
Cena s DPH 21%:7865.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků