Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


Tvoříme texty pro web, které prodávají

Žijeme v digitálním světě a web je stále důležitějším komunikačním nástrojem pro budování vztahů se zákazníky. Napsat text na web, který bude možno nalézt na vyhledávačích a zároveň fungovat prodejně, to je náročné umění! Naučte se psát tak, aby se texty na webu dobře četly, aby odpovídaly uživatelské struktuře webu a aby je lidé díky nápaditému obsahu rádi a s nadšením sdíleli na sociálních sítích.

Cíle

  • Seznámit se se základy tvorby textů pro web a další digitální média.
  • Vyzkoušet si v praxi tvorbu textu, naučit se napsat lákavý text.
  • Naučit se vyvarovat nejběžnějších chyb při psaní.
  • Naučit se psát tak, aby byly naše texty snadno srozumitelné lidem a zároveň pomáhaly nalézt náš web na vyhledávačích.

Určeno

Marketingovým manažerům, specialistům marketingové komunikace a PR expertům a každému, kdo potřebuje, chce nebo musí psát texty pro webovou prezentaci, obsahovou mictosite nebo blog.

Obsah

1. den Tvorba webu a Content marketing - procesy

  • Web 2.0 a interaktivita se zákazníky
  • Microsite jako nástroj pro šíření obsahu
  • Co vidíme v Google Analytics - jak testovat a měřit výsledky a výkon webu
  • Content marketing - proč dnes vítězí na internetu obsah
  • Kdo a jak tvoří zadání pro psaní textů - creative digital brief
  • Kdo by měl texty vlastně psát - copywriter a jeho role
  • Jak nastavit interní firemní procesy a čeho se vyvarovat
  • Jak to udělat, aby nám čtenáři rozuměli - vnímání cílové skupiny

2. den

  • Co je AIDA a jak psát obchodně přesvědčivé texty
  • Význam textu na webu ve srovnání s jinými médii - odlišnosti, výhody a nevýhody
  • Jak psát, aby se text dobře četl - uživatelská přívětivost, návaznost na design, visuály a navigační strukturu
  • Optimalizace textu s ohledem na vyhledávače - SEO a její tajemství
  • Napsat vlastní text - workshop s vyhodnocením
  • Podporujeme šíření a sdílení našeho textu - tipy jak na sociální sítě
  • Jak funguje infografika
  • Jaký má smysl PDF ke stažení na webu
  • Management zpětné vazby od zákazníků

Metodika

Interaktivní výklad s příklady, praktické ukázky a zkušenosti, diskuze s účastníky a účastníků, samostatná práce na vlastních textech - rychlá analýza web prezentací účastníků se zaměřením na textový obsah.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Manažer kurzu

Ing. Olga Bolechová
Telefon: 226 006 319
E-mail: obolechova@gradua.cz






Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:03.05.2018-04.05.2018
Kat. číslo:180818
Cena s DPH 21%:7986.00
Vybrat tento termín
Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:29.10.2018-30.10.2018
Kat. číslo:180819
Cena s DPH 21%:7986.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků