Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


Sociální sítě ve firemní komunikaci - prakticky

Prezentovat firmu, výrobek či službu v prostředí sociálních sítí se stává samozřejmou součástí marketingové komunikace. Zorientujte se v prostředí jednotlivých sociálních sítí (Facebook, Twitter, Linkedin aj.) a naučte se, jak je využívat nejen pro osobní komunikaci, ale i obchodní úspěch. Přijďte si vyzkoušet, jak efektivně využívat tyto nástroje se všemi možnostmi, které Vám přinášejí. Získejte cenné rady a tipy ověřené praxí.

Cíle

Absolvent kurzu:

  • získá aktuální informace o novinkách a trendech v oblasti sociálních médií v ČR,
  • naučí se správně zvolit místo a formu prezentace firmy, značky, výrobku či služby v prostředí sociálních sítí,
  • naučí se vytvořit a řídit prezentaci na jednotlivých službách - jak komunikovat a jak řídit vztah se svým zákazníkem,
  • se dozví, jak zvládat nejběžnější problémy a krizové situace,
  • získá praktická doporučení.

Určeno

Pracovníkům zodpovědným jak manažersky, tak výkonně za správu firemních profilů na sociálních sítích. Kurz je určen jak pro začátečníky (předpokládá se uživatelská znalost Facebooku), tak pro mírně pokročilé uživatele, kteří si chtějí rozšířit své znalosti v oboru.

Obsah

Charakteristika nejužívanějších sociálních sítí v ČR - specifikace a specifika

Jak účinným nástrojem jsou sociální sítě v komunikačním mixu

Facebook

  • Facebook v ČR, aktuální statistiky,
  • vytvoření a nastavení fungujícího firemního profilu - jak se o něj starat, novinky a změny,
  • správa a optimalizace reklam na Facebooku,
  • pravidla a omezení,
  • měření úspěšnosti na Facebooku - nastavení cílů, jak je měřit a vyhodnocovat.

Twitter

  • Twitter v ČR, aktuální stav,
  • nastavení a příprava profilu,
  • sledovaní a sledující - jak navazovat kontakt, kde hledat zajímavé účty,
  • praktická práce s příspěvky, konverzací a soukromými zprávami,
  • správa Twitteru z pohledu uživatele i firmy - příklady efektivní komunikace,
  • nástroje na pokročilejší práci s Twitterem - mobilní aplikace, desktopové aplikace a další.

LinkedIn

  • správné vytvoření a nastavení osobního profilu,
  • kontakty a jejich správa,
  • skupiny na LinkedIn - práce s nimi, vlastní skupina,
  • firemní profily - co publikovat na soukromém a co na firemním profilu,
  • placené varianty a propagace.

Další sociální sítě pro firemní komunikaci

  • Google+, YouTube, Snapchat, Instagram a další - co jsou vůbec zač, proč tu jsou a proč jsou tak populární?
  • Jejich specifika, uživatelská očekávání a možnosti.

Odpovědi na Vaše dotazy - tipy, triky a doporučení

Metodika

Interaktivní výklad s praktickými příklady a postupy, řešení konkrétních problémů a případové studie.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-17.00 hod.

Manažer kurzu

Ing. Olga Bolechová
Telefon: 226 006 319
E-mail: obolechova@gradua.cz






Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:28.11.2017-28.11.2017
Kat. číslo:170823
Cena s DPH 21%:4719.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků