Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


Píšeme texty pro web - srozumitelně, atraktivně a dle SEO

Žijeme v digitálním světě a web je stále důležitějším komunikačním nástrojem se zákazníky. Napsat text na web, který bude možno nalézt na vyhledávačích a zároveň fungovat prodejně, to je velké umění! Naučte se psát tak, aby se Vaše texty na webu dobře četly, aby odpovídaly uživatelské struktuře webu a aby je lidé díky nápaditému obsahu rádi sdíleli na sociálních sítích.

Cíle

  • Seznámit se se základy tvorby textů pro web a další digitální média.
  • Vyzkoušet si v praxi tvorbu textu, naučit se napsat lákavý text.
  • Naučit se vyvarovat nejběžnějších chyb při psaní.
  • Naučit se psát tak, aby byly naše texty snadno srozumitelné lidem a zároveň pomáhaly nalézt náš web na vyhledávačích.
  • Napsat zprávu, která se bude dobře nabízet médiím. 

Určeno

Marketingovým manažerům, specialistům marketingové komunikace a každému, kdo potřebuje, chce nebo musí psát texty pro webovou prezentaci, obsahovou mictosite nebo blog.

Obsah

1. den

  • Význam textu na webu ve srovnání s jinými médii ? odlišnosti, výhody a nevýhody
  • Content marketing - proč dnes vítězí na internetu obsah
  • Co je AIDA a jak psát obchodně přesvědčivé texty
  • Kdo a jak tvoří zadání pro psaní textů
  • Kdo by měl texty vlastně psát - copywriter a jeho role
  • Jak nastavit interní firemní procesy a čeho se vyvarovat
  • Jak to udělat, aby nám čtenáři rozuměli - vnímání cílové skupiny
  • Jak psát, aby se text dobře četl - uživatelská přívětivost
  • Návaznost na design, visuály a navigační strukturu
  • Optimalizace textu s ohledem na vyhledávače - SEO a její tajemství

2. den

  • Jak strukturovat dobrý text pro web, který skutečně zaujme
  • Odkazy a další interaktivní prvky textu
  • Napsat vlastní text - workshop s vyhodnocením
  • Podporujeme šíření a sdílení našeho textu - tipy jak na sociální sítě
  • Jak funguje infografika
  • Jaký má smysl PDF ke stažení na webu
  • Microsite jako nástroj pro šíření obsahu
  • Web 2.0 a interaktivita se zákazníky
  • Management zpětné vazby od zákazníků
  • Co vidíme v Google Analytics
  • Jak testovat a měřit výsledky a výkon webu

Metodika

Interaktivní výklad s příklady, praktické ukázky a zkušenosti, diskuze s účastníky a účastníků, samostatná práce na vlastních textech - rychlá analýza web prezentací účastníků se zaměřením na textový obsah.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Manažer kurzu

Ing. Olga Bolechová
Telefon: 226 006 319
E-mail: obolechova@gradua.cz






Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:2
Termín:30.10.2017-31.10.2017
Kat. číslo:170820
Cena s DPH 21%:7865.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků