Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


Kvalita v logistice

Kurz poskytne pracovníkům útvarů logistiky a řízení kvality nejnovější informace o přístupech k zajišťování kvality logistiky při využití procesních modelů ISO 9000. Součástí kurzu jsou rovněž praktické zkušenosti a doporučení lektora působícího jako poradce v oboru logistiky v řadě našich podniků.

Cíle

  • Na základě získaných informací budou absolventi kurzu schopni zvyšovat kvalitu práce útvarů logistiky, řízení kvality a dodavatelů služeb za účelem maximálního uspokojení potřeb zákazníků.

Určeno

Vedoucím pracovníkům z oblasti logistiky. Pracovníkům zodpovědným za nákup, zásobování a distribuci. Zásobovačům pověřeným sledováním kvality.

Obsah

Kvalita v logistice, přístupy a metody

  • pojem KVALITA,
  • jak využívat v logistických procesech metodu FMEA - Analýza vzniku vad a jejich následků,
  • matice priorit jako nástroj pro zajišťování kvality,
  • přehled 7 základních nástrojů kvality a možnosti jejich aplikace v logistických činnostech.                    

Základní faktory kvality logistiky, procesní přístup, úrovně kvality

  • jak přispívá logistika k tvorbě a řízení kvality,
  • jak využívat metodu SIPOC při řízení kvality v logistice,
  • co je to mapování toku hodnoty.

Interní vztahy ?"dodavatel-klient", prvky kvality

Normy ISO řady 9000

Plánování kvality v logistice                                                         

Hodnocení a procesy zlepšování

  • systémy neustálého zlepšování - Kaizen,
  • provádění auditů kvality v logistických procesech.

Měření kvality na výstupu - pohled zákazníka

  • metoda dotazování, úskalí volby vhodných otázek a vyhodnocení,
  • mystery shopping,
  • benchmarking s jinými firmami v oboru.

Metodika

Interaktivní výklad, příklady z praxe.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Ke stažení

Manažer kurzu

Bohuslava Fejtová
Telefon: 226 006 308
E-mail: bfejtova@gradua.cz






Upozornění


Omlouváme se, ale všechny termíny konání tohoto kurzu již pravděpodobně proběhly.

V současné době není vypsán žádný další termín.

V případě zájmu o realizaci tohoto tématu prosím kontaktujte naše Zákaznické centrum na tel.: 226 006 300 nebo nám napište.

Nalezneme s Vámi řešení.

Děkujeme.

Počet účastníků