Gradua-CEGOS, s.r.o.
Vzdělávání Gradua


Efektivní komunikace po telefonu

Telefonovat věcně, zdvořile a bez časových ztrát přináší firmě nejen výrazné finanční úspory, ale také šetří čas zaměstnanců, klientů a obchodních partnerů a významně se podílí na celkové firemní image. V kurzu nabízíme trénink efektivních telefonních rozhovorů ve skupině s využitím cvičných telefonních souprav s okamžitou zpětnou vazbou.

Cíle

  • Osvojit si postupy úspěšné komunikace po telefonu.

Určeno

Administrativním pracovníkům, asistentkám, asistentům, recepčním a všem, kteří komunikují s klienty po telefonu a jejichž cílem je profesionální přístup a vytváření pozitivních vztahů.

Obsah

Specifika komunikace po telefonu

  • prvky v komunikaci,
  • volba vhodných slov a obratů,
  • profesionální projev.

Etapy telefonického rozhovoru

  • zahájit rozhovor,
  • vytvořit pozitivní atmosféru v souladu s firemní kulturou,
  • trénink řízení hovoru s využitím nástrojů v komunikaci (aktivní naslouchání, empatie ? dát posluchači najevo, že je pochopen, práce s otázkami),
  • ukončení rozhovoru a rozloučení se.

Zlatá pravidla kontaktu po telefonu

  • etiketa po telefonu,
  • jak si poradit s několika souběžnými hovory, předávání vzkazů, přepojování,
  • reakce na kritiku, námitky, stížnosti.

Metodika

Interaktivní výklad s diskuzí, testy, trénink na cvičných telefonních soupravách se zpětnou vazbou, hraní rolí, modelové situace.

Harmonogram

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Ke stažení

Manažer kurzu

Mgr. Andrea Vlasáková
Telefon: 226 006 345
E-mail: avlasakova@gradua.cz






Přihláška

Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:07.11.2016-07.11.2016
Kat. číslo:161304
Cena s DPH 21%:4477.00
Vybrat tento termín
Počet účastníků